וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודות למחשבה: בית"ר מקווה לצאת לדרך חדשה, ותפעל נגד האוהדים

21.12.2023 / 7:25

הניצחון בנתניה נתן אוויר לנשימה, אבל לא השכיח את הבעיות המקצועיות. שביעות רצון מיונה, מוזי ועזריה. גרינפלד יציין בדוח את הקריאות לג'אבר ובמועדון יציבו תנאי לאוהדים לקראת משחקי החוץ הבאים: "עלולים לשלם על זה ביוקר"

תקציר: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים 3:0/ספורט1

בהתחשב ביכולת של המשחקים האחרונים, לפני המשחק בנתניה בבית"ר ירושלים היו מסתפקים גם בנקודה. יוסי אבוקסיס חוזר ומדבר על החזרה הרעה של הקבוצה מהמלחמה, הוא יודע שיש לו הרבה בעיות מקצועיות, אך בשורה התחתונה הוא לפחות יכול להיות מרוצה מ-8 נקודות מתוך ה-12 אחרונות שהקבוצה השיגה,וכעת כולם במועדון מקווים שהניצחון 0:3 אתמול (רביעי) בנתניה יוציא את הקבוצה לדרך חדשה.

השערים של טימו מוזי ועדי יונה שקיבלו מחמאות בסיום (כמו גם דן עזריה) משמעותיים גם בשביל הביטחון של השניים, אך גם ברמת המספרים שהקבוצה חייבת לקבל משחקנים נוספים בסגל. כבר לאחר הניצחון באשדוד בתחילת העונה, כאשר פסלו לעדי יונה שער, יוסי אבוקסיס הסביר כמה הוא היה רוצה שהקשר כבר יבקיע ומשוכנע שדברים ייפתחו עבורו. אתמול יונה ומוזי גם היו קרובים לצמד ומיגל סילבה בישל שער אחד, אפילו כמעט שניים. אלו נתונים יוצאי דופן.

ועדיין, בשורה התחתונה בית"ר עדיין לא טובה. אבוקסיס התכוננן ללחץ של נתניה, אך לאחר השער שבית"ר כבשה, נתניה השתלטה על המשחק והגיעה להרבה מאוד מצבים, כשגם האיבודים השטותיים שהוציאו את המאמן מדעתו במשחק הקודם חזרו. איך שלא מסדרים את זה, לקבוצה יש בעיות במשחק ההגנה. הסיוע של החלק הקדמי והקישור להגנה לא מספיק, אין לה מספיק איכויות כדי להחזיק בכדור והיא גם חייבת להתחיל לקבל תוצרת מפרד פריידיי ו\או מירון ג'ורג'.

טימו מוזי בית"ר ירושלים חוגג. ברני ארדוב
חיבוקים חמים בסיום. שחקני בית"ר חוגגים/ברני ארדוב

עוד בנושא

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

הספסול של גריגורי מורוזוב וטרזייה תומא אתמול הייתה אמירה של אבוקסיס בנוגע לאכזבתו מהגישה של השניים. איסמעילה סורו בתקופה רעה אך הוא מקבל קרדיט בעיקר בזכות הגישה והרצון, אבל אולי גם הוא צריך לראות קצת ספסל בשל העומס המטורף עליו מאז החזרה מהמלחמה. המחצית הראשונה של ירדן שועה אתמול אמרה הכל - שער נהדר, אבל מנגד מעט מאוד סיוע ללי און מזרחי בצד שמאל שהשאירה אותו לבד מול עוז בילו וכרם ג'אבר שהצטרף להתקפות של נתניה.

השופט והמשקיף יציינו את האירועים שהתרחשו במחצית השנייה כולל הקללות, היריקות והשלכת החפצים כלפיו והקבוצה תעמוד לדין. בבית"ר ישוחחו עם האוהדים ויחלקו את הכרטיסים למשחקי החוץ רק בכפוף להתחייבות שלא יישמעו קריאות גזעניות. גורם במועדון אמר: "זה היה נשמע כל כך רע. אם זה לא ייפסק, נשלם על זה ביוקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully