וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התערער מעמדו של קוז'וך: "נתניה לא מרוסקת, נדע לצאת מזה"

20.12.2023 / 22:08

למרות קריאות האוהדים לפטרו, היהלומים עדיין לא ממהרים לזעזע. המאמן אחרי ה-3:0 לבית"ר ירושלים: "יש פה קבוצה חזקה שתחזור לעצמה". אבוקסיס: "ידענו שהם ילחצו אותנו, באנו מוכנים"

תקציר: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים 3:0/ספורט1

אוהדי בית"ר ירושלים שבו הערב (רביעי) לראשונה ליציעים מאז חזרת הליגה, ואיתם חזר גם החיוך לפניו של יוסי אבוקסיס. בית"ר ירושלים רשמה את ניצחונה הגדול ביותר העונה עם 0:3 בחוץ על מכבי נתניה, שבזכותו עלתה מעל הקו האדום. על הדרך הירושלמים עקפו את היהלומים, שניצבים מעל הקו האדום בזכות הפרש שערים בלבד.

המאמן המנצח יוסי אבוקסיס אמר: "המשחק הערב היה הרבה יותר טוב מאיך ששיחקנו עד היום, בטח יחסית לאיך שחזרנו מהפגרה. עדיין בחצי הראשון היינו קצת חשופים בכמה מצבים אבל זה הרבה יותר טוב - מחויבות, משמעת, התקפות טובות. נתניה ניסתה ללחוץ אותנו ובאנו מוכנים לזה, השתחררנו מהלחץ בצורה יפה. לא ספגנו סוף סוף והיו פה מהלכים יוצאים מן הכלל. עשינו שינוי פנימי שעזר לנו".

עדי יונה יובל אשכנזי דור מיכה בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
"הכי טוב באימונים, שיביא את זה למשחקים". עדי יונה במוקד החגיגות/ברני ארדוב

על עומס המשחקים אמר המאמן: "זו תקופה קשה מאוד - זה מאוד מתיש לחזור לשלושה משחקים בשבוע אחרי חודשיים ללא כדורגל. צריך לדעת להתשמש בסגל ולרענן, לא חוכמה לרענן ולא להיות טובים. שחקנים יקבלו את הצ'אנס אבל צריך להמשיך ולעשות עוד ניצחון. יש לנו 14 נקודות, ארבע לקחו לנו ואולי יחזירו מתישהו, זה עדיין לא מספיק".

על עדי יונה, שהבקיע היום: "הוא השחקן הכי טוב שלנו באימונים. במשחקים הוא צריך להביא את זה יותר מאשר במשחקים האחרונים. הוא עובד קשה וילד מדהים, מגיע לו הקרדיט, הוא נותן מעצמו. אני מצפה ממנו להיות מעורב יותר בשערים, מקווה שהיום יפתח לו את הדלת".

עדי יונה עצמו ניגש לעמדת הראיונות והציג סרט שענד על היד לזכר טל לוי ז"ל שנפל במלחמה: "התחושות אחרי המשחק מצוינות, אלה רגעים שעבדתי בשבילם כל החיים. בית"ר נותנת לי כלים כדי להצליח וברוך השם אני שמח שהצלחתי היום. עובדים כל יום קשה כקבוצה וגם אני כיחיד, שמח מאוד על היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"הקבוצה לא מרוסקת". קוז'וך/ברני ארדוב

במכבי נתניה התערער מעמדו של המאמן רן קוז'וך בעקבות ההפסד, אך בשלב זה מסתמן שבמועדון לא ימהרו לעשות זעזוע והמאמן צפוי לעמוד על הקווים גם במשחק הקרוב נגד הפועל חיפה. במועדון מאמינים שקוז'וך יוכל להוציא את הקבוצה לדרך חדשה, זאת למרות האווירה הקשה שיש בקרב אוהדי הקבוצה שקיללו את המאמן וקראו לו להתפטר כבר מהדקות הראשונות במשחק.

קוז'וך אמר על התבוסה: "נראינו רע מאוד, צריך לאסוף את עצמנו ולהתכונן למשחק הבא, צריך לשכוח מהר מאוד את המשחק הזה. לא חושב שהיינו חסרי אנרגיות, ה-0:1 הלחיץ אותנו, היינו צריכים להיות יותר בוגרים ולחזור, בטח לא לקבל את השערים הבאים. משחק גרוע שלנו".

אוהדי מכבי נתניה קראו לקוז'וך להתפטר משלבים מוקדמים מאוד במשחק, וזו הייתה תגובתו: "זה לא נעים לשמוע, אבל בזמנים קשים החזקים מתגלים ויש פה קבוצה חזקה. אנחנו חד משמעית יכולים לצאת מהמצב הזה, אחרת לא הייתי נשאר. אין פה קבוצה מרוסקת, אלא קבוצה חזקה שתחזור לעצמה. עוברים עלינו ימים קשים אבל נדע לצאת מזה".

רן קוז'וך מנגד דיבר על הפסד שני ברציפות, שבניגוד ל-2:1 מול מכבי תל אביב היה משפיל וכואב יותר: "זה לא היה נעים, היום כולם צריכים להיות ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully