וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבדה את הגביע: אינטר הודחה עם הפסד 2:1 לבולוניה בהארכה

מוליכת הסרייה A נפרדה מהתואר בו זכתה בעונה שעברה, לאחר שבוקמה (112) ואנדוי (116) קבעו מהפך דרמטי בדרך לרבע הגמר

תקציר: אינטר - בולוניה 2:1/ספורט1

אחרי הדחתה של האלופה נאפולי בשמינית הגמר עם תבוסה 4:0 לפרוזינונה, הערב (רביעי) הגיע תורה של המוליכה ומחזיקת הגביע אינטר להיפרד מהמפעל ומהתואר שלה. הנראזורי אירחו את בולוניה בסן סירו ועלו ליתרון בהארכה, אבל הקבוצה של האקס טיאגו מוטה השלימה מהפך דרמטי עם שערים בדקות 112 ו-116 והעפילה לרבע הגמר. במקום שחזור גמר העונה שעברה, היא זו שתארח את פיורנטינה בשלב הבא.

אינטר הפסידה רק פעם אחת העונה בכל המסגרות, מוליכה את הליגה בבטחה וגם העפילה לשמינית גמר ליגת האלופות, אבל תואר אחד היא כבר איבדה. אמיל אאודרו פתח בין הקורות במקום יאן זומר וכלל לא הוטרד במשך 112 דקות, אבל בסופו של דבר נכנע לשני האיומים היחידים למסגרת. המדורגת רביעית המפתיעה, שלא זכתה בגביע מאז 1974, יכולה להמשיך לפנטז עליו בתום חצי עונה נהדרת מבחינתה.

שחקני בולוניה חוגגים. Marco Luzzani, GettyImages
הגביע בהישג יד? שחקני בולוניה חוגגים בסן סירו/GettyImages, Marco Luzzani

שוער המשנה פדריקו רבאליה הצטיין בשערה של בולוניה, מנע מהאקס מרקו ארנאוטוביץ' לכבוש וגם עצר פנדל של לאוטרו מרטינס בדקה ה-65. אינטר השיגה את היתרון שלה בתחילת ההארכה עם נגיחה של קרלוס אוגוסטו אחרי קרן של פדריקו דימרקו בדקה ה-92, אבל סם בוקמה ההולנדי השווה אחרי קרן בצד השני בדקה ה-112 וג'ושוע זירקזה בישל בשנית אחרי ארבע דקות, במתפרצת אותה סיים דן אנדוי השוויצרי שנכנס יחד איתו בדקה ה-85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully