וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון איבדה יתרון דו-ספרתי מול בורסאספור - ותשחק בפלייאין

הסגולים הוביל ב-12, ודאוסון קלע שלשה אדירה כ-7 שניות לסיום, אבל עבירה של חנוכי אפשרה לטורקים להכריע מהקו והקבוצה של שרף סיימה שנייה בבית ו' בליגת האלופות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.12/ספורט1

הפועל חולון ספגה הערב (רביעי) הפסד דרמטי, שבעקבותיו פספסה את הכרטיס הישיר לטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א. בנוסף לניצחון, הסגולים היו זקוקים להפסד של מחזיקת המפעל טלקום בון, שאכן הגיע, אלא שאיבוד של 12 נקודות יתרון עלה לקבוצה של עמית שרף בהישארות במקום השני. המשמעות היא שחולון תצטרך לעבור סדרת פלייאין על מנת לעלות שלב.

הפועל חולון פתחה ב-1:10 והובילה מהדקה הראשונה עד אמצע הרבע האחרון, כשיתרון השיא שלה עמד על 12 נקודות במהלך הרבע השלישי, אבל בורסאספור נצמדה בחזרה. שון דאוסון קלע שלשה מדהימה כשבע שניות לסיום המשחק, ואנתוני בראון החטיא זריקה בסיבוב מחצי מרחק בניסיון האחרון של הטורקים, אלא שיותם חנוכי ביצע עבירה על ג'ונתן המילטון במאבק על הריבאונד, והסנטר דייק פעמיים מן הקו. לחולון הייתה בכל זאת הזדמנות נוספת, אך דאוסון החטיא והיריבה חגגה, רק כדי לגלות מאוחר יותר שהתוצאה במשחק המקביל הותירה אותה בחוץ בכל מקרה.

קלעו להפועל חולון: שון דאוסון 17 (4/7 ל-3, 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים), ג'סטין סמית' 16, סי ג'יי האריס והאנס ואנוויין 11 כל אחד, נתנאל ארצי 7 (6 ריבאונדים), דרו קרופורד 6, יותם חנוכי 4, ניק ג'ונסון 2.

גם בליגת העל שיחקו הערב: עירוני נס ציונה הכניעה 74:86 את עירוני רמת גן במסגרת המחזור ה-11. לקראת ההפסקה פיגרו הכתומים ב-16 נקודות, אבל מחצית שנייה מצוינת, שכללה עצירה של היריבה על 9 נקודות בלבד ברבע השלישי, סידרה לקבוצה של אלעד חסין מאזן 2:4. צוף בן משה הוביל את קלעי נס ציונה עם 19 נקודות, ראלי אולקינס הוסיף 15 לצד 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. ברמת גן, שחסרה את ג'יי פי טוקוטו הפצוע ולמעשה ספגה את הפסד הבכורה שלה העונה, אחרי שלושה ניצחונות, בלט אלכס המילטון שקלע 19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully