וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: וראן עשוי לשוב לריאל מדריד, יונייטד סימנה מחליף לאנטוני

עודכן לאחרונה: 21.12.2023 / 19:31

הבלאנקוס מנסים לפתור את מצוקת הבלמים ורוצים את הצרפתי ששיחק אצלם עשור. השדים האדומים חושקים בקובו מריאל סוסיאדד. פירמינו יתאחד עם ווינאלדום והנדרסון תחת ג'רארד?

שערי השבוע, 20.12/ספורט1

העברות

* צ'יבאס גוודלחרה הודיעה על מינויו של פרננדו גאגו למאמנה החדש. הקשר הארגנטינאי לשעבר ששיחק בין היתר בריאל מדריד ובוקה ג'וניורס מונה ויתחיל לעמוד על הקווים מהחודש הבא במקסיקו.

פרננדו גאגו שחקן בוקה ג'וניורס. רויטרס
בקרוב על הקווים במקסיקו. גאגו/רויטרס

שמועות

* מעבר גדול בתוך הליגה הסעודית? ב"מירור" האנגלי טוענים שסטיבן ג'רארד ינסה לשכנע את רוברטו פירמינו לעבור מאל אהלי לאל איתיפאק.

* פבריציו רומאנו מדווח שצ'לסי קרובה לסגור מול דארו סלאם על רכישתו של פאפה דאודה דיונג. הקשר בן ה-17 מסנגל יצטרף בקיץ הקרוב לבלוז.

* מנצ'סטר יונייטד מסמנת כבר מחליף לאנטוני? באנגליה מדווחים שהשדים האדומים ינסו להיפטר מהברזילאי ולהחתים את טאקפוסה קובו, היפני של ריאל סוסיאדד. לשם כך, יצטרכו להגיש הצעה של לפחות 43 מיליון ליש"ט.

* אחרי שסירב לעזוב את מנצ'סטר יונייטד לערב הסעודית, רפאל וראן נמצא על הכוונת של ריאל מדריד. הבלם הצרפתי ששיחק 10 שנים במדי הבלאנקוס עשוי לחזור לבירת ספרד בעקבות הפציעות של דייויד אלאבה ואדר מיליטאו.

* ב"אס" הספרדי מדווחים שסטפן סאביץ', בלמה של אתלטיקו מדריד, נמצא בדרך לפנרבחצ'ה.

* "לפי כתב "האתלטיק" דייויד אורנסטיין, ארסנל לא צפויה להגיש הצעה על הקשר האחורי דוגלאס לואיז מאסטון וילה, ששמו נקשר עם מעבר לתותחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully