וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול עלתה לחצי גמר גביע הליגה עם 1:5 מרשים על ווסטהאם

שחקניו של קלופ התאוששו מה-0:0 המאכזב עם מנצ'סטר יונייטד. סובוסלאי (28), ג'ונס (56 ו-85), גאקפו (71) וסלאח (82) כבשו. בואן רק צימק (77). תפגוש את פולהאם בשלב הבא

תקציר: ליברפול - ווסטהאם 1:5/ספורט1

התיקו המאופס והמאכזב בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד הוציא מעט את הרוח מהמפרשים באנפילד, אבל הערב (רביעי) האדומים התעשתו עם ניצחון 1:5 קליל על ווסטהאם ברבע גמר גביע הליגה בדרך ל-4 האחרונות במפעל השלישי בחשיבותו באנגליה. זה היה הניצחון החמישי ברציפות של הקבוצה של יורגן קלופ על זו של דייויד מויס שימשיך להתמקד בעלייה לכיוון החלק בטבלת הפרמיירליג המוביל לאירופה גם בעונה הבאה.

המאמן הגרמני העלה הרכב חזק יחסית, זאת על אף שבשבת (19:30, ספורט1) יתמודד במשחק צמרת מול המוליכה ארסנל, אך טרנט אלכסנדר ארנולד ומוחמד סלאח המתינו על הספסל. גם בלי שני הכוכבים של האדומים העונה, המארחים לא התקשו יותר מדי. דומיניק סובוסלאי כבש בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה את הראשון בדקה ה-28, קרטיס ג'ונס הכפיל מבישול נפלא של דרווין נונייס בדקה ה-56 וקודי גאקפו נהנה מפעולת הכנה מרשימה של איברהימה קונאטה, וסיים עם הכדור ברשת של הפטישים בדקה ה-71. ליברפול הורידה רגל מהגז וראתה את ג'רוד בואן מצמק כעבור 6 דקות מהשלישי של המארחת, אך מוחמד סלאח (82) וג'ונס השלים צמד (85) עם תצוגה גדולה של ליברפול בדרך לחצי הגמר.

דומיניק סובוסלאי ליברפול. GettyImages
חזר לעצמו. סובוסלאי/GettyImages

הגרלת חצי הגמר סידרה לליברפול צמד מפגשים עם פולהאם, בעוד צ'לסי תתמודד נגד מידלסברו מהצ'מפיונשיפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully