וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "נקודה לא שווה כלום בליגה". רוני לוי: "ספגנו גול מיותר"

מאמני שתי הקבוצות יצאו מאוכזבים מה-1:1 בין בני סכנין להפועל חיפה. גנטוס: "היינו יכולים לנצח את המשחק בסוף". ג'רפי: "מצטער בשביל הקבוצה שלא שמרנו על היתרון"

תקציר: בני סכנין - הפועל חיפה 1:1/ספורט1

הפועל חיפה הגיעה הערב (רביעי) לדוחא במטרה לשמור על מאזן חוץ מושלם בליגה, אך בני סכנין הצליחה להקשות עליה, השוותה לקראת הסיום וסחטה 1:1 יקר. שחקניו של רוני לוי היו טובים יותר במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה הקבוצה של סלובודן דראפיץ' חזרה לעניינים ולחצה עד שהשיגה את השוויון. התיקו שעצר את הרצף הנהדר של האורחת הוריד אותה למקום הרביעי בטבלה, כשבתחילת המחזור מכבי בני ריינה עקפה אותה עם ניצחון על הפועל פתח תקוה, כשגם הערב מכבי חיפה דרסה את מ.ס. אשדוד ועלתה על חשבונה למקום השני.

דראפיץ' לא יצא מרוצה מהתיקו, אך הסתכל על חצי הכוס המלאה: "זה היה משחק מוזר. היינו מסוכנים ושלטנו, אבל במתפרצות הם מאוד מסוכנים. הם נמצאים במקום שהם נמצאים בו בטבלה בזכות דברים כאלה. הצלחנו לחזור למשחק, השחקנים הראו הרבה אופי. לא היה לנו הרבה מזל. נקודה בליגה הזאת לא שווה שום דבר, בלי לנצח אי אפשר לברוח. עוד יומיים יש משחק קשה באשדוד, נתכונן לזה. כל עוד לא הפסדנו זה חשוב מאוד, זאת קבוצה צעירה שצריכה להתחזק. עברנו את הקבוצות הגדולות כבר, אז עכשיו הקבוצות שנשחק נגדן הן יותר 'בליגה שלנו'. נצטרך להשיג את הנקודות במשחקים האלה".

מארון גנטוס שכבש את השוויון בשער ראשון שלו בליגת העל: "שאפו גדול לשחקנים שלנו שלא ויתרו על המשחק. יש תחושת אכזבה, כי היינו יכולים לנצח את המשחק בסוף. מאושרים על הנקודה, רוצים לנצח באשדוד".

רוני לוי מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
אכזבה בהפועל חיפה על הרצף שנעצר. רוני לוי/קובי אליהו

רוני לוי סיכם את התיקו המאכזב: "זה היה משחק חוץ קשה נגד קבוצה ביתית מאוד. היו לנו הזדמנויות להכפיל את היתרון, ספגנו ממצב נייח וזה מאכזב. באופן טבעי סכנין שלחה שחקנים קדימה והתגוננו יותר. זה היה גול מיותר שלא היינו צריכים לקבל".

יואב ג'רפי, שוער הפועל חיפה, אמר: "מצטער בשביל הקבוצה ובשביל כולם שלא הצלחנו לשמור על התוצאה בעקבות השער שספגתי. זה אחד המגרשים הקשים בליגה. אין לנו זמן לשקוע בתיקו הזה, נקווה לעשות תוצאה טובה יותר כבר בשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully