וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל סאגת סאנצ'ו: יונייטד תעבור למדיניות חוזים "חסרת רחמים"

בהשראת ארסנל, הבעלים החדש ישאף ליצור ליצור אווירה בריאה ותחרותית יותר. במנצ'סטר ייפטרו מהקיצוני בחינם? וגם: "עריפת הראשים" המתוכננת

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 0:0/ספורט1

עם האישור הרשמי למכירת 25% ממניות המועדון לסר ג'ים רטקליף, שאמור להגיע עד סוף השנה הקלנדרית, מנצ'סטר יונייטד צפויה להתחיל מעין תהליך הבראה בכל הקשור לחוזי שחקנים. ב"סקיי" פורסם היום (רביעי) שכחלק מהפקת הלקחים מסאגת ג'יידון סאנצ'ו, במועדון ינקטו בגישה יותר "חסרת רחמים" בנושא ואינטרסים עסקיים כבר לא יהוו שיקול ראשי להחלטות.

בין היתר, ביונייטד ינטו יותר להתיר חוזים אם הדבר יועיל למועדון בהסתכלות רחבה יותר, כשהמדיניות עשויה להתבטא גם במקרה של סאנצ'ו. כידוע, שחקן הכנף בן ה-23 איבד לחלוטין את מקומו בסגל של השדים האדומים, שלא מצליחים למצוא לו קבוצה בשל שכרו הגבוה, אף שישנה התעניינות בו מגרמניה, איטליה וטורקיה. במנצ'סטר מקווים להחזיר לפחות חלק מ-85 מיליון היורו שהושקעו בסאנצ'ו, אך כאמור יהיו מוכנים להתנתק ממנו, מתוך תקווה לייצר אווירה בריאה יותר ולהגביר את השאיפה למצוינות בחדר ההלבשה.

תאגיד INEOS, אשר בבעלותו של רטקליף, שואב השראה מהתנהלותה של ארסנל, שעשתה התקדמות מאז שהתירה את החוזים של מסוט אוזיל, פייר-אמריק אובמיאנג וניקולא פפה.

סר ג'ים רטקליף. VALERY HACHE/AFP, GettyImages
מתכנן מהפכה. סר ג'ים רטקליף/GettyImages, VALERY HACHE/AFP

אסטרטגיה נוספת שמנצ'סטר יונייטד צפויה לאמץ, היא להפסיק להאריך חוזים כשאין לכך בסיס מבחינת יכולת על המגרש. במועדון הבינו ששדרוג החוזים של שחקנים מסוימים, דבר שנעשה מתוך רצון להעלות את ערכם ומחשש לאבד אותם בחינם, למעשה הפך את אותם שחקנים ליקרים מדי עבור קבוצות אחרות והקשתה על מכירתם כשהמועדון רצה בכך. בנוסף, מהלכים שכאלו יצרו אינפלציית שחקנים בסגל ופגעה בהכנסות של יונייטד ממכירות שחקנים.

לא זו בלבד, ב"דיילי מייל" נכתב כי רטקליף מתכנן "עריפת ראשים" בכל הנוגע למספר העובדים במועדון. יונייטד מחזיקה כ-1,112 עובדים, הרבה יותר מהקבוצות האחרות בטופ 6 בפרמיירליג, כשליברפול שנייה עם 900 עובדים וטוטנהא, מנצ'סטר סיטי וארסנל מחזיקות 750 ומטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully