וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבריה פספסה הזדמנות לעלות לפסגה, עכו נחלצה מהתחתית

אחרי 5 ניצחונות רצופים, הקבוצה מהמקום השני סיימה ב-0:0 עם אום אל פאחם. מהפך בדקה ה-90 סידר לקבוצה של אלון זיו 1:2 על הפועל כפר סבא

שערי השבוע, 20.12/ספורט1

זהות מוליכת הליגה הלאומית השתנתה פעמיים במחזור הקודם וזה עשוי לקרות גם במחזור ה-13, כאשר עירוני טבריה הלוהטת תארח היום (שישי, 15:00) את הפועל אום אל פאחם ותוכל לחלוף שוב על פני בני יהודה שתשחק רק בשני. הפועל נוף הגליל תארח את הפועל ראשון לציון, סקציה נס ציונה בפתח תקוה מול מ.ס. כפר קאסם, הפועל רמת גן תפגוש את הפועל עפולה והפועל עכו תצא לכפר סבא.

עירוני טבריה - הפועל אום אל פאחם 0:0

חמישה ניצחונות רצופים הציבו את הקבוצה של אלירן חודדה במקום שמוביל לליגת העל בסיום העונה, ושלוש נקודות ביתיות היו שמות אותה מעל בני יהודה בראשות הטבלה, לפחות עד יום שני. לרוע מזלה, משחק מלא בהחמצות ובמזג אוויר עם רוח שהקשתה על השחקנים קבע 0:0 משמים שהשאיר אותה רק במקום השני, בעוד המוליכה תוכל לברוח לה ולפתוח פער של 3 נקודות בפסגה.

אלירן חודדה מאמן עירוני טבריה. אודי ציטיאט
פספסו הזדמנות לפסגה. חודדה/אודי ציטיאט

הפועל נוף הגליל - הפועל ראשון לציון 2:0

הרביעית בטבלה עם הפסד שני רצוף אחרי הקיפוח בהפסד לבני יהודה, והיא תוכל לאבד ביום שני את המקום ברביעייה הראשונה אם מכבי יפו או מכבי הרצליה ינצחו. האורחת מראשון הפתיעה את הקבוצה של מוטי איווניר עם ניצחון שני רצוף כשאוהד אלמגור (15) ואורי זוהר (76) בביצוע יוצא מן הכלל, הכריעו את ההתמודדות.

דקה 15: גול! 0:1 לראשון לציון! איבוד כדור של יבגני ברקמן סידר בעיטה של אוהד אלמגור שסובב את הכדור לפינה הרחוקה והעניק את היתרון לאורחת.

דקה 76: גול! 0:2 לראשון לציון! ביצוע אדיר של אורי זוהר שמתוך הרחבה בעט כדור חזק ומדויק לחיבורים של נוף הגליל.

מ.ס. כפר קאסם - סקציה נס ציונה 0:2

הכתומים נחלצו מהקו האדום ביום שני עם 0:1 על הפועל כפר סבא וקיוו להמשיך במומנטום לפני שיובל נעים מצטרף באופן רשמי למועדון, אך המארחת הייתה טובה יותר והצליחה להשיג את 3 הנקודות. גיא דהן (86) הכניע את דני איימוס עם בעיטה חדה מחוץ לרחבה, כשהשוער של נס ציונה זינק מאוחר ופאדי זיידאן נגח מקרוב (89) את השני בבליץ מהיר שסייע לכפר קאסם לעלות למקום התשיעי בטבלה.

דקה 86: גול! 0:1 לכפר קאסם! גיא דהן הפתיע את דני איימוס עם בעיטה חדה ומדויקת מחוץ לרחבה שהכניעה את שוער נס ציונה עם יתרון יקר ודרמטי.

דקה 89: גול! 0:2 לכפר קאסם! פעולת הכנה יפה של אסיל כנאני שבישל לפאדי זיידאן שנותר לבד ונגח מקרוב את השני של המארחת.

עוד בוואלה!

מיקו ממן חתם בבני יהודה: "רוצה מאוד לחזור ליהנות מכדורגל"

לכתבה המלאה
אורי גוטמן, מאמן הפועל רמת גן. קובי אליהו
הופעה גדולה. גוטמן/קובי אליהו

הפועל רמת גן - הפועל עפולה 2:5

המשבר ברמת גן הסתיים? אחרי שנפרדה מהמנהל המקצועי גילי ורמוט, הקבוצה של אורי גוטמן התפוצצה על הפועל עפולה בתצוגת תכלית. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, הסכר נפתח בדקה ה-51 כשמור פדידה שעלה מהספסל כבש את הראשון של רמת גן, אושר אבו הכפיל בנגיחה תוך 3 דקות ופדידה השלים צמד (57) עם 3 שערים של המארחת תוך 6 דקות. עפולה הצליחה לצמק משער של ריבולאר פרנק בדקה ה-59, אבל ניר חסון הוסיף בדקה ה-88 בבעיטה מחוץ לרחבה. בתוספת הזמן (90+9) שער עצמי של נירן רוטשטיין צימק את התוצאה, אך הראל שאשא (90+11) הוסיף את החמישי בפנדל וחתם את תוצאת המשחק.

דקה 51: גול! 0:1 להפועל רמת גן! מור פדידה רק עלה מהספסל וכבר בפעולה אישית יוצאת מן הכלל העלה את המארחת ליתרון עם בעיטה חזקה.

דקה 54: גול! 0:2 להפועל רמת גן! תוך שלוש דקות המארחת הכפילה את היתרון עם נגיחה של הקפטן אושר אבו שהיה פנוי לחלוטין בכדור הקרן של רמת גן.

דקה 57: גול! 0:3 לרמת גן! זה כבר השלישי של רמת גן בבליץ אדיר על השער של עפולה. שוב פדידה, הפעם המחליף בעט בכדור חוזר בעוצמה והכניע את שגיא מלול.

דקה 59: גול! עפולה צימקה ל-3:1! פעולה יפה של נהוראי יפרח על קו ימין הסתיימה בדחיקה מקרוב של ריבולאר פרנק.

דקה 88: גול! 1:4 לרמת גן! ביצוע נהדר של ניר חסון שחתך לאמצע ובעט מחוץ לרחבה לפינה הקרובה.

הפועל כפר סבא - הפועל עכו 2:1

שתי נועלות הטבלה ערב המחזור קיוו כל אחת בדרכה לצאת מהתחתית, ובדקה ה-72 היה נראה שהירוקים בדרך לעשות זאת כשבנג'מין קוקו העלה את כפר סבא ליתרון במשחק הראשון שלו מאז שחזר לקדנציה שנייה בקבוצה. את השער הקדיש לאמו שמתה ובכה ברגע מרגש. היתרון הכפר סבאי החזיק 5 דקות בלבד עד שאחמד שעבאן נגח את השוויון ובדקה ה-90 יציאה רעה מאוד של אביחי דהן סידרה לניר דרורי את המהפך וההיחלצות מעל הקו האדום.

דקה 72: גול! 0:1 להפועל כפר סבא! הירוקים עלו מעל הקו האדום בזכות השער של בנג'מין קוקו שדחק מקרוב נגיחה לקורה.

דקה 77: גול! הפועל עכו השוותה ל-1:1! נגיחה מדויקת של אחמד שעבאן החזירה את האורחת למשחק והעלה את עכו מעל הקו האדום.

דקה 90: גול! 1:2 להפועל עכו! יציאה רעה מאוד של אביחי דהן סידרה לניר דרורי את המהפך של עכו מול שער ריק.

משחקי יום שני (19:00):

מכבי יפו - בני יהודה
עירוני קרית שמונה - מכבי הרצליה
איחוד בני שפרעם - הפועל ניר רמת השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully