וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של מכבי תל אביב: לא לעצור גם אחרי 7 ניצחונות רצופים

20.12.2023 / 12:01

הצהובים הדרימו לבאר שבע עם 100 אחוזי הצלחה מאז החזרה לפעילות. קין יחליט את מי לנפות מהסגל לפני המשחק, קניקובסקי יפתח

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

אתגר גדול למכבי תל אביב הערב במשחק החוץ נגד הפועל באר שבע (רביעי, 2030): לא לעצור אחרי שבעה ניצחונות רצופים. מאז חזרה הקבוצה לשחק היו לה ארבעה ניצחונות באירופה, שלושה בליגת העל עם 100 אחוזי הצלחה והמשימה של רובי קין לשחקניו, היא לא לעצור.

למעט אנריק סבוריט ואייל גולסה הפצועים, החליט קין להוציא בצהריים למלון בבאר שבע 21 שחקנים ולבחור רק לקראת המשחק את מי לנפות מהסגל. האירי עוד התלבט אתמול את מי להשאיר בחוץ בשל העומס שיש על השחקנים, אשר יקיימו הערב משחק שלישי בתוך פחות משבוע. זו אחת הנקודות המרכזיות של מכבי תל אביב לקראת ההתמודדות הערב.

במועדון יודעים כי עבר פחות משבוע מאז המשחק בסרביה מול גנט שהיה בעצימות גבוהה וביום ראשון התנהל המשחק מול מכבי נתניה, אותו מכבי תל אביב ניצחה על אף שהתקשתה מאוד. לקין זה יהיה מבחן הערב בכל הקשור להחלטות שלו והוא יצטרך להכריע האם כל שחקני ההרכב הקבועים שלו, איתם הוא בדרך כלל הולך ב-11, התאוששו מספיק ויכולים שוב לפתוח.

ניר ביטון מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
על חשבון סבוריט. ביטון/מאור אלקסלסי

מי שיחזור להרכב הוא גבי קניקובסקי שנמצא בכושר מצוין. הקשר פתח על הספסל ביום ראשון מול מכבי נתניה בגלל פציעה שסחב מסיום המשחק מול גנט, אבל הוא עלה למחצית השנייה בבלומפילד במקום דור תורג'מן וקרוב לוודאי שהערב כבר יפתח בהרכב. את סבוריט שהרגיש את שרירי המפשעה מול מכבי נתניה והוחלף כבר במחצית הראשונה על ידי עידן נחמיאס, אמור להחליף ניר ביטון שנח מול נתניה ולא היה כלל בסגל.

קין יודע היטב שהשיחה סביב הקבוצה היא על השינויים המעטים שהוא עושה בהרכב ועל הדקות המועטות שהוא נותן לחלק משחקני הסגל כמחליפים. המאמן נשאל על כך לא מעט במסיבות העיתונאים והוא מדגיש כל הזמן מול התקשורת וגם בשיחות עם השחקנים, שכולם ישחקו וכולם צריכים להיות מוכנים פיזית ומנטלית לכניסה להרכב או לעלייה תוך כדי המשחק.

בכל הקשור להפועל באר שבע, הרי ברור לכולם בקרית שלום שהמשחק הערב לא יהיה דומה לזה שהיה בקיץ. אותה תוצאה של 1:6 אינה קשורה למשחק הערב, במיוחד אחרי שהפועל באר שבע התאוששה מול מכבי פתח תקווה עם ניצחון נהדר של 1:4 ותגיע הערב הרבה יותר משוחררת בראש ופחות לחוצה. "זה עוד מבחן גדול עבורנו אחרי שהיה לנו משחק פחות טוב מול נתניה", הודו היום במועדון. "עשינו רצף נהדר של משחקים ואסור לעצור אחרי שבעה ניצחונות".

עוד בוואלה!

"קין צריך לעזוב את מכבי ת"א, ספורט ורצח עם לא הולכים ביחד"

לכתבה המלאה
ילדי משפחות ברודץ' והנדי באימון של מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
ילדי משפחות ברודץ' והנדי באימון של מכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

מי הוא ספורטאי השנה?

ניקולה יוקיץ'
ארלינג הולאנד
נובאק ג'וקוביץ'
פטריק מהומס
נואה ליילס
ארמנד דופלנטיס
25012 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

אייטנה בונמטי
איגה שביונטק
סימון ביילס
שקארי ריצ'ארדסון
פיית' קיפייגון
טיגיסט אספה
17897 משתתפים

אתמול התארחו באימון הקבוצה הילדים עפרי, יובל ואוריה ברודץ', שנחטפו על ידי חמאס ושוחררו לפני כשלושה שבועות ביחד עם אמם הגר. ביחד איתם הגיע לאימון גם איתמר הנדי, ששכל את אביו אבי ז"ל ב-7 באוקטובר. שתי המשפחות חגגו יחד את ערב החג ב-6 באוקטובר, לפני שבת השחורה. בני משפחות ברודץ' והנדי היו כאמור אורחי הכבוד של מכבי באימון, צפו בו והתקבלו באהבה גדולה על ידי השחקנים והצוות, שגם העניקו להם חולצות משחק של מכבי ומתנות נוספות של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully