וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריינה מתמוגגים: "הסוד שלנו? אנחנו מדברים בעיקר במגרש"

20.12.2023 / 11:12

בהפתעת העונה מתעקשים לשמור על צניעות אחרי עוד ניצחון, ומלאי הערכה לקפטן הוותיק: "חוטבא הוא תופעת טבע, זה פלא אמיתי"

תקציר ניצחונה של מכבי בני ריינה 0:1 על הפועל פתח תקוה/ספורט1

מסע הקסם שעושה העונה מכבי בני ריינה בליגת העל, המשיך אמש (שלישי) עם ניצחון 0:1 נגד הפועל פתח תקוה. ריינה רשמה את ניצחונה החמישי העונה והיא מדורגת כעת במקום השני בטבלה, עם 19 נקודות, מאזן שקבוצות גדולות אחרות היו חותמות עליו בשמחה.

בריינה מקפידים כל הזמן לדבר בצניעות כלפי חוץ ולמרות רצף התוצאות וקצב צבירת הנקודות הנהדר, לא יוצאים מגדרם ונמנעים מלדבר על מטרות כמו פלייאוף עליון לדוגמה. "מה זה ייתן לנו אם נגיד שאנחנו רוצים פלייאוף עליון?", אמר גורם במועדון. "כל עוד אנחנו נשארים צנועים ומפוקסים, גם התוצאות מגיעות. יש כאן קבוצה חזקה מאוד והסוד שלנו הוא שאנחנו מדברים בעיקר במגרש. מעדיפים לעשות יותר ולדבר פחות".

בריינה החמיאו אמש בעיקר לחוליית ההגנה, שעשתה עבודה טובה, כאשר גד עמוס קיבל שבחים רבים על יכולתו בעקבות כמה עצירות חשובות. צמד הבלמים נמניה ליוביסבלייביץ' וסאמביניה, ששומרים על יציבות ומעל כולם, הקפטן נעאל חוטבא, שלפני חודש מלאו לו 36 ונמצא באחת העונות הטובות בקריירה שלו. "חוטבא הוא תופעת טבע, זה פלא אמיתי. בריינה צריכים לבנות לו פסל, הוא שחקן נשמה ותמיד שם בשביל הקבוצה", אמרו במועדון על הקפטן הוותיק, שמשחק כמעט ללא מנוחה ומגלה יכולת טובה.

נאעל חוטבא, שחקן בני ריינה. מאור אלקסלסי
מצטיין בגיל 36. חוטבא/מאור אלקסלסי

בריינה מאמינים שלקראת חודש ינואר יצורפו שחקן נוסף או שניים כדי לעבות את הסגל היחסית קצר. נואף בזיע שכבר סיכם את תנאיו במועדון בתחילת העונה, נפצע ונעדר בחודשים האחרונים. בזיע נמצא כעת בגרמניה, שם הוא עובר בדיקה לאבחון מצב הפציעה שלו בשרירי הבטן. אם הבדיקה תצא תקינה, צפויים בריינה להעביר את חוזהו בבקרת התקציבים והוא יצטרף לסגל בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully