וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאון, אומאונגה ויאנגה צפויים לפתוח יחד בסכנין נגד הפועל חיפה

שלושת הזרים אמורים לעלות יחד ב-11 לראשונה: "יהיה משחק לא פשוט", הודו בקבוצה. חוגי שזעם על כך שלא היה בהרכב נגד בית"ר, עשוי לשוב לחוד

תקציר ה-1:1 הדרמטי של בית"ר ירושלים מול בני סכנין/ספורט1

אחרי התיקו מול בית"ר ירושלים, בבני סכנין יודעים שרק ניצחון הערב על הפועל חיפה יקדם אותם לעבר הצמרת (רביעי, 19:00). מאמן הקבוצה סלובודן דראפיץ' צפוי לראשונה לשחק עם שלושת הזרים שלו ביחד בהרכב לאור העובדה שאדריאן פאון, סטפן אומאונגה ורנג'לו יאנגה תורגלו ב-11.

"אין ספק שאומאונגה ויאנגה, אם ייכנסו לכושר, יהיו חיזוק משמעותי" קבע גורם בקבוצה "הם שחקנים טובים, אבל צריך להודות שהם גם חלודים כי הם לא שיחקו ולא התאמנו באופן סדיר הרבה זמן".

שחקן בני סכנין דור חוגי. מאור אלקסלסי
לא הסתיר את זעמו, אבל עשוי לשוב להרכב. חוגי/מאור אלקסלסי

דור חוגי שהיה מאוכזב מאוד מכך שלא הורכב נגד בית"ר ואף הביע את זעמו בנושא, עשוי לחזור להרכב הערב על חשבונו של יואל אבוחצירא, אך דראפיץ' עדיין מתלבט בנושא. גם במרכז המגרש ישנה התלבטות בין סהאר תאג'י לגבי ג'ורי. "הפועל חיפה, למרות ההפסד בדרבי, היא אחת הקבוצות החזקות העונה", אמר שחקן בסכנין, "אין ספק שאנחנו בבית יכולים לנצח, אבל זה לא יהיה פשוט".

במועדון מאושרים מכך שהקהל חזר למגרשים ומקווים שהערב אלפי אוהדים ידחפו את השחקנים לניצחון. "דוחא יודע להיות מבצר" הוסיף אותו שחקן, "אנחנו מחכים לזה. בשנים האחרונות זה פחות בלט, אבל אם יגיע קהל שכולו ממוקד בלדחוף אותנו, יהיה קשה לקחת נקודות בדוחא".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully