וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה למשחק בו הכל השתבש: הפועל באר שבע מסרבת לשכוח את ה-6:1

20.12.2023 / 10:30

חמישה חודשים אחרי ההשפלה בגביע הטוטו, אליניב ברדה ושחקניו שוב מארחים את מכבי תל אביב, הפעם בליגה ולשמחתם בנוכחות קרוב ל-5,000 צופים (20:30). ארבעת השחקנים שהיו בספק צפויים לפתוח, באריירו ישוב לסגל

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 4:1/ספורט1

כל שחקני הפועל באר שבע שהיו בספק למפגש הערב עם מכבי תל אביב (רביעי, 20:30), התאמנו אתמול באימון המסכם שהוזז לשעות הערב כדי לאפשר להם עוד זמן להתאוששות. הלדר לופס, איאד אבו עביד, אנטוניו ספר ואלון תורג'מן השלימו את האימון כשהם מרגישים הרבה יותר טוב. אם לא יפתיעו היום ויעדכנו על משהו שונה, כל הרביעייה אמורה לפתוח מול מכבי תל אביב באצטדיון טרנר.

מי שיחזור לסגל הוא מריאנו באריירו, שהודח מסיבות מקצועיות, אבל ישוב להתלבש במקום אימראן אולאד עומאר שהמריא מהארץ בתחילת השבוע, על פי סיכום שהיה כאשר חתם בקבוצה, על מנת להתחתן.

שחקני הפועל באר שבע אלון תורג'מן, הלדר לופס, רותם חטואל. קובי אליהו
אם לא יהיו הפתעות, ברדה יוכל להמשיך איתם בהרכב/קובי אליהו

אליניב ברדה אמור להמשיך עם ניב פליטר כמגן ימני, אחרי שקיבל ממנו שער במשחק האחרון מול מכבי פתח תקווה. ברדה נתן לפליטר לפתוח אחרי שהיה מאוכזב מההופעות של יוני סטויאנוב בעמדה הזו וייתכן שהוא יבנה במקרה של פליטר מגן לליגת העל להרבה שנים. בקישור הציגו רועי גורדנה ואנדרה פוקו משחק טוב בפתח תקווה והם אמורים לקבל את האשראי אחרי שהיו לא מעט תחלופות בעמדה הזו במשחקים האחרונים.

בהתקפה קיבלה הפועל באר שבע את מה שחיכתה לו מרותם חטואל. אחרי פציעה מאוד ארוכה וכשהוא מוזכר בעיקר בשל הפעילות המבורכת שלו עם חיילים בגבול הצפון, חטואל חזר להיות חלק דומיננטי מהפועל באר שבע בדיוק בזמן. השער שכבש, הבישול לאלון תורג'מן שגם היה צריך את הגול שלו כדי להעלות את הביטחון, הביאו להפועל באר שבע את הניצחון בצומת הקריטי של העונה.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע, כריסטופר פטרסן. ברני ארדוב
לא מעט השתנה מאז ה-6:1. פטרסון, שכבר עזב, נגד מכבי תל אביב/ברני ארדוב

כעת הפנים בקבוצה למשחק הערב ואיש לא שוכח את התבוסה בחודש יולי לפני חמישה חודשים. אותה תוצאה של 6:1 היא משהו שלא ישכחו בהפועל באר שבע גם בשנים הבאות, הגם שזה היה בסך הכל מפגש בין הקבוצות בגביע הטוטו במסגרת מסלול האירופאיות.

"מכבי תל אביב רוצה לשכוח מהתוצאה הזו כדי לא להרגיש שהיא באה למשחק קל ואנחנו רוצים לזכור את התוצאה הזו כי אחריה התוכניות שהיו לנו לעונה הזו השתבשו", אמרו הבוקר בהפועל באר שבע. "בערב שבו הקהל חוזר לטרנר אחרי כמעט שלושה חודשים, זו הזדמנות להחזיר משהו על המשחק ההוא. אין בכלל ספק שהתוכניות בחודש יולי לא היו למציאות שחווינו עד עכשיו. הרבה לפני שהקבוצה מכרה את רמזי ספורי ושגיב יחזקאל וכשהיו לה שישה זרים, השאיפה היתה להיאבק על האליפות ומה שקרה בתבוסה ההיא, עירער את כל הקבוצה והשפיע לרעה אפילו באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully