וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא בראון וגינת: הפועל תל אביב תארח את האיטלקית המבלבלת

20.12.2023 / 13:30

האדומים שוב ללא הגארד שנמצא על סף ניתוח, גם שחקן הפנים עדיין לא כשיר ב-100 אחוז. ונציה מזייפת באירופה ובליגה מרשימה. זלמנסון: "אנחנו בתקופה טובה, נצטרך להגיע ממוקדים" (19:30, ספורט 1)

קפטן הפועל תל אביב בר טימור מדבר עם ספורט1 לפני משחק היורוקאפ מול ונציה/ניב דברת, שליח ספורט1 ללונדון

הפועל תל אביב תעלה הערב (רביעי, 19:30, ספורט 1) לשטארק ארנה הענק שבבלגרד למשחק במסגרת המחזור ה-12 ביורוקאפ, כשתארח את אומנה רייר ונציה האיטלקית. האדומים, שהביסו את האיטלקים במשחק הראשון בחוץ, רוצים לשמור על המקום השני שלהם, אף ששיחקו משחק פחות מלונדון ליונס שמדורגת שלישית.

דני פרנקו יחסר גם הערב את ג'ייקובן בראון שצפוי לעבור ניתוח בקרוב לתיקון הבקע במפשעה, ולאחר מכן להיעדר לפחות עד לתחילת חודש פברואר, אם לא יותר מכך. החיזוק במקומו של בראון, וויל קאמינגס, יצטרף לקבוצה רק באמצע השבוע הבא, והקו האחורי של האדומים יהיה דליל. גם תומר גינת שסובל מפציעה קלה שהשביתה אותו מהניצחון על לא יתלבש.

"אנחנו נמצאים בתקופה טובה למרות העומס והעובדה שאנחנו משחקים את משחקי הבית שלנו רחוק מהאוהדים שלנו", אמר עידן זלמנסון לקראת המשחק. "כמו בכל התמודדות, אני מאמין שמה שהשגנו עד כה כקבוצה על המגרש ומחוצה לו משמעותי, אבל לא יבטיח לנו את הניצחון. כולנו נצטרך להגיע ממוקדים כדי להמשיך את רצף הניצחונות מול יריבה מנוסה עם שחקנים טובים".

תומר גינת, הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
האדומים זקוקים לו. גינת/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

ונציה מאכזבת ביורוקאפ, אך בליגה האיטלקית החבורה של נבאן ספאחיה היא הצלחה גדולה עם תשעה ניצחונות מ-12 משחקים, ומדורגת במקום השני רק לברשיה, מעל וירטוס בולוניה ומילאנו. בסוף השבוע האחרון גברה ונציה על בולוניה 84:86.

לא פחות משישה שחקנים קולעים לונציה בספרות כפולות ביורוקאפ, כולם בין 13.4 נקודות ל-10.6 - רייג'ון טאקר, אמיר סימס ובארי בראון האמריקאים, קייל ווילצ'ר הקנדי והמקומיים אמדאו טסיטורי ומרקו ספיסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully