וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל: "אולי כדאי לכלול את סטף בדיון על השחקן הטוב אי פעם"

עודכן לאחרונה: 20.12.2023 / 9:41

כוכב גולדן סטייט סיפק עוד ערב "קסום", הסנטר העבר האגדי השתפך: "הוא הרבה יותר טוב ממני, מעולם לא ראיתי מישהו כמוהו". סטיב קר: "שום דבר לא מפתיע אותי איתו, אי אפשר להסביר את זה"

שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. רויטרס
לילה טוב. קרי/רויטרס

בשלהי הרבע השלישי, מצאה עצמה גולדן סטייט בפיגור 87:70 מול בוסטון החזקה, שהחזיקה עד הלילה (בין שלישי לרביעי) במאזן הטוב ב-NBA בצוותא עם מינסוטה. לסטפן קרי היו חמש עבירות, אך במקום להישבר, הכוכב החליט להזכיר נשכחות, קלע 20 מ-33 הנקודות שלו ברבע האחרון ובהארכה, וסחף את חבריו ל-126:132 דרמטי. אחרי שלשה גורלית שסגרה עניין, שלף את סימן ההיכר המוכר שלו - ראש על היד, כאילו הוא הולך לישון, כדי לסמל שהערב נגמר.

הערב אולי נגמר, אך השתפכות הפרשנים רק התחילה בנקודה הזאת. הגדיל לעשות שאקיל אוניל, שטען כי כדאי להתחיל לקחת את כוכב גולדן סטייט בחשבון לא רק בדיון לגבי זהות הגארד הטוב אי פעם - אלא גם בשיח לגבי השחקן הטוב בתולדות ה-NBA - לא פחות ולא יותר.

"אני תוהה - אני לא אומר, פשוט תוהה - הוא תמיד היה הקלע הכי טוב, לכל אורך הקריירה, ואני תוהה אם הגיע הזמן להתחיל לכלול אותו בדיון על השחקן הטוב בכל הזמנים", אמר שאק. חברו לפאנל של TNT קני סמית' שאל האם סטף גדול יותר מסנטר העבר האגדי, ושאקיל השיב: "הרבה יותר, אין ספק. שיחקתי 20 שנה וראיתי 20 שנה קודם לכן, מעולם לא ראיתי מישהו כמוהו. הוא עושה את זה באופן יציב והוא זכה באליפויות".

שאק הוסיף והסביר: "אני לא שם אותו מעל מייקל ג'ורדן, או מעל אף אחד, אבל הגיע הזמן להתחיל לדבר עליו כאחד השחקנים הטובים בכל הזמנים. הוא יכול לעשות הכל. הוא כבר עכשיו הקלע הטוב בכל הזמנים, אבל בהתחשב במה שהוא עשה, לאורך כל כך הרבה זמן, האם לא כדאי לכלול אותו בדיון"?

קני סמית' הצטרף לשיחה וטען: "אפשר לשאול האם הוא אחד הגארדים הכי טובים. אבל מה שמשותף לג'ורדן, לברון ג'יימס ואחרים, זה היכולת שלהם להשפיע על המשחק בכל כך הרבה תחומים. אולי הוא הגארד הכי טוב אי פעם".

"אני מלכלך לא מעט על הווריירס, אבל כל כך מכבד את סטף", הוסיף שחקן העבר קנדריק פרקינס. "הופעה מופלאה בשני צידי המגרש, עם 5 עבירות. המנהיגות שלו פשוט ברמה אחרת".

אוהדי בוסטון בוודאי קיבלו פלאשבקים לגמר של 2022, וגם לברון ג'יימס התלהב ממה שראה.

עוד בוואלה!

ג'ה חזר וקלע סל ניצחון, קאמבק גדול לגולדן סטייט מול בוסטון

לכתבה המלאה

מי הוא ספורטאי השנה?

ניקולה יוקיץ'
ארלינג הולאנד
נובאק ג'וקוביץ'
פטריק מהומס
נואה ליילס
ארמנד דופלנטיס
24974 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

אייטנה בונמטי
איגה שביונטק
סימון ביילס
שקארי ריצ'ארדסון
פיית' קיפייגון
טיגיסט אספה
17871 משתתפים

סטיב קר כבר ראה את הכוכב שלו מתעלה על עצמו פעם אחר פעם לאורך השנים, ולכן לא הופתע שזה קרה שוב. "שום דבר לא מדהים אותי כשזה מגיע לסטף", אמר. "השלשה האחרונה שלו היתה משוגעת, אבל ציפיתי לחלוטין שהיא תיכנס, וכך גם כל הקהל. הוא קסום, אי אפשר להסביר את זה. אלה דברים שהוא עושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully