וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי יקבע הכול: צומת הדרכים של ברק בכר לפני הפגרה

מצד אחד הפסד לפרטיזן (19:00, ספורט4) כנראה יחרוץ את דינו של המאמן, מצד שני ניצחון חוץ ראשון על היריבה המרה מאז פברואר 2016 יעניק לו המון נקודות זכות. בסרביה מנתחים: "היתרון הפסיכולוגי בצד של בכר. אם יהיה משחק אטרקטיבי זה יהיה קסם אמיתי"

לפני הדרבי, בכר והכוכב האדום חגגו ניצחון שישי ברציפות, 1:4 בחוץ על ספרטק סובוטיצה/ספורט1

ברק בכר יעמוד הערב על הקווים בפעם הראשונה ב"דרבי הנצח" של בלגרד, כשהכוכב האדום תתארח אצל פרטיזן (רביעי, 19:00, ספורט4). המשחק היה אמור להתקיים בסוף ספטמבר, אבל נדחה בגלל מותו של אוהד של הכוכב האדום בעימותים עם משטרת קוסובו.

אם המשחק היה מתקיים במועד המתוכנן, ברק בכר וקבוצתו היו מגיעים בלחץ עצום, אחרי שני הפסדי ליגה בתוך שלושה שבועות וכשהם במקום השני בטבלה. לכן היום טענו בסרביה שבדיעבד הכוכב האדום יצאה נשכרת מהזזת המשחק הכפויה.

"באותה תקופה בכר התחיל לאבד אחיזה בזמן שהוא מחפש את ההרכב הנכון", נכתב הבוקר בסרביה, "הוא נתן הזדמנויות לזרים שעלו לקבוצה הרבה כסף, במקום לשחקנים שהצטיינו בתקופת ההכנה, והאופוריה מהקיץ חלפה. משהו לא עבד בכוכב האדום באותם ימים. אם הדרבי היה מתקיים בספטמבר הוא היה יכול להוות נקודת מפנה במקרה של ניצחון, אבל הפסד היה מטביע את המאמן".

אבל המשחק נדחה ולפחות בזירה המקומית הקבוצה של בכר התעשתה. לדרבי הערב היא תגיע אחרי שישה ניצחונות ליגה רצופים ומהפך בפסגה. "היתרון הפסיכולוגי נמצא בצד של הכוכב האדום", הסבירו היום בתקשורת המקומית, "בכר יכול לתת ליריבה שלו להחזיק בכדור הערב ולצאת להתקפות מתפרצות".

ברק בכר, מאמן הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
"בכר יכול לתת ליריבה שלו להחזיק בכדור הערב ולצאת להתקפות מתפרצות"/רויטרס

המשחק הערב יהיה האחרון לפני יציאה לפגרת חורף ארוכה והליגה תתחדש רק ב-10 בפברואר. מבחינת בכר זה לא סימן מעודד. בליגות אירופיות שמופסקות לפגרות חורף ארוכות, קבוצות נוטות לבצע שינויים מרחיקי לכת כי יש זמן להתאקלם מחדש, יש מחנות אימון בטורקיה, ממש כמו להתחיל עונה חדשה.

למרות המהפך בפסגה, המעמד של בכר עדיין מעורער. הכוכב האדום אכזבה מאוד בליגת האלופות וכאמור גם הפסידה בליגה פעמיים - אירוע יוצא דופן בשנים האחרונות. המאמן ספג ביקורות וההדים שלהן עדיין נשמעים, למרות התקופה הטובה בליגה. הפסד לפרטיזן כנראה יסמן את סיום דרכו של המאמן הישראלי. ניצחון לעומת זאת, ייתן המון שקט.

ב-zurnal סקרו הבוקר את ההיסטוריה המוצלחת של בכר במשחקי ליגה מכריעים והמאמן הישראלי יוכל להוביל את הכוכב האדום לניפוץ רצף לא מחמיא של 10 משחקי חוץ ללא ניצחון על פרטיזן בכל המסגרות (מאז פברואר 2016). בחמישה מהם הכוכב האדום כלל לא כבשה, בחמשת האחרים הבקיעה שער אחד.

עוד בוואלה!

ברק בכר: "הנהלת הכוכב האדום לא צריכה להציב לי אולטימטום"

לכתבה המלאה
ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד חוגג שער בדרבי מול הכוכב האדום. Srdjan Stevanovic, GettyImages
הכוכב האדום לא ניצחה את פרטיזן כמעט 8 שנים/GettyImages, Srdjan Stevanovic

בסרביה לא מצפים לקונצרט של כדורגל. ב-21 משחקי הדרבי האחרונים אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לכבוש יותר משני שערים וב-danas כתבו הבוקר: "בשנים האחרונות הדרבים היו משעממים, עם מעט מצבים ומעט פעולות התקפיות חיוביות. אם היום המגמה הזו תישבר זה יהיה קסם אמיתי".

במקום לחוץ כמו הכוכב האדום בלגרד, הדרבי הערב מקווה סכנה גדולה לעתידו של בכר, אבל מביא גם הזדמנות גדולה. הפסד ראשון לפרטיזן אחרי 10 משחקים בכל המסגרות כנראה יביא לסוף דרכו, אבל ניצחון ראשון אחרי 10 משחקי חוץ ייתן לו הרבה נקודות זכות עם היציאה לפגרה. ואם זה יקרה עם כיבוש של יותר משער אחד זו בכלל תהיה חגיגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully