וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "השופטים מנסים להחזיר לי על העבר ולהראות שהם גיבורים"

חלוץ הפועל פ"ת כעס על גל לוי והתייחס להפסד לבני ריינה: "הנאיביות מוציאה אותי מדעתי". מימר: "הניצחון הזה יבהיר למה אנחנו בצמרת"

תקציר ניצחונה של מכבי בני ריינה 0:1 על הפועל פתח תקוה/ספורט1

הפועל פתח תקוה רשמה הערב (שלישי) הפסד 1:0 שני ברציפות, הפעם לבני ריינה, ובסך הכול היא סופרת ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון. אם בית"ר ירושלים תנצח מחר את מכבי נתניה, העולה החדשה תמצא את עצמה מתחת לקו האדום.

החלוץ הוותיק איתי שכטר היה מאוד מאוכזב: "במחצית השנייה היינו עדיפים. בליגה הזו כשאתה סופג גול וכל היריבה עומדת מאחורי הכדור ואתה מתחיל לרדוף... היה לנו מאוד קשה לחזור. אנחנו חייבים להרים את עצמנו למקומות יותר טובים, אנחנו לא יכולים לספוג כאלו גולים קלים. ברוב המשחקים אנחנו שווים ליריבות שלנו ונופלים על דברים קטנים. אני שונא נאיביות, זה מוציא אותי מדעתי. גם אני צריך להיות יותר חד מול השער".

שכטר גם ביקר את השופט גל לוי: "היו הרבה שריקות שהוא לא שרק, יש מגמה יפה ששופטים מנסים להחזיר לי על שנים עברו ומנסים להראות שהם גיבורים. היו גם איזה שני מצבים במחצית הראשונה שבעטו לי ברגליים והוא רצה להראות שהכול בסדר... אני אמשיך לעבוד קשה ולתת את כולי להפועל פתח תקוה".

החלוץ סיכם: "אנחנו בתקופה שאנחנו לא יודעים בכלל איך אנחנו משחקים, בזמן שהחיילים הגיבורים שלנו נלחמים בעזה ושומרים עלינו. כל יום שומעים בשורכה רעה שקורעת אותנו מבפנים ואנחנו צריכים לעלות, להתאמן, לשחק. זה כאילו אנחנו מתעסקים בשטויות. אנחנו מעריצים את החיילים ואת האדמה שהם דורכים עליה".

עופר טסלפפה, מאמן הפועל פתח תקוה. אודי ציטיאט
"במחצית השנייה ריינה כמעט לא עברה את החצי". טסלפפה/אודי ציטיאט

המאמן המפסיד, עופר טסלפפה: "מאוד מאוד מאוכזב. המשחק היה מאוזן בחצי הראשון, אבל בחצי השני הייתה שליטה מוחלטת שלנו וחבל שלא תרגמנו את המצבים לשוויון. מה לא עבד? שלא שמנו את הכדור ברשת. אנחנו לא שקטים ליד השער".

טסלפפה המשיך: "אנחנו עולה חדשה שעדיין לומדת את הליגה, יש ימים יותר טובים וימים פחות טובים, אבל היינו צריכים לצאת היום עם נקודות. במחצית השנייה ריינה כמעט לא עברה את החצי. התפקיד שלי לדאוג תמיד, אבל עשינו את הדברים נכון. הייתי יותר מודאג אם לא היינו עושים את הדברים כמו שצריך".

עוד בוואלה!

במקום השני: מכבי בני ריינה גברה 0:1 על הפועל פתח תקוה

לכתבה המלאה
מאמן בני ריינה שרון מימר. מאור אלקסלסי
"לא הייתה רמה גבוהה, אבל לא נבכה ונסתפק בזה. במשחק הבא ננסה להיראות יותר טוב". מימר/מאור אלקסלסי

ריינה חזרה לנצח אחרי ההפסד 2:1 להפועל תל אביב ושרון מימר אמר: "יש פה מערכת טובה שמצליחה, יש מאחוריי צוות מדהים ומגיע לו קרדיט. שאפו לשחקנים המדהימים האלו שמראים כמה הם גברים לפני שהם כדורגלנים. עשינו את אחד הניצחונות החשובים של העונה כי לא מובן מאליו לחזור למסלול אחרי ההפסד ביום שבת להפועל תל אביב. הפועל פתח תקוה נתנה פייט טוב, הניצחון היה דחוק, לא הייתה רמה גבוהה, אבל לא נבכה ונסתפק בזה. במשחק הבא ננסה להיראות יותר טוב".

מאמן ריינה המשיך: "ההגנה עשתה עבודה מצוינת, עוד משחק ללא ספיגה, זה מאוד חשוב. הדבר הכי חשוב היה שלא תיפגע האמונה. יש פה שחקנים איכותיים ומחויבים והניצחון הזה יבהיר לכולם שאנחנו לא סתם נמצאים איפה שאנחנו נמצאים. ינואר? גם אם יהיו שינויים הם יהיו מינימליים כי יש פה סגל טוב. האימונים שלנו בלי מרמור, כולם נהנים, לא משנה מי משחק יותר ומי פחות, וזה מה שמסמל את ריינה"

שלומי אזולאי שסיפק בישול רביעי העונה, בנוסף לחמשת השערים שלו: "לא מעניין אותי לבלוט, לא מעניין אותי להיות יותר מאחרים, מעניין אותי שהקבוצה תצליח. לא שיחקנו טוב היום, אבל ידענו לקחת את הנקודות. יש משחקים כאלה, אבל הצלחנו לא לספוג. קשה לדבר על פלייאוף כי אנחנו עדיין בסיבוב הראשון, אבל הכול רץ מהר עכשיו וחייבים להיות מרוכזים בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully