וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבה ברלין היממה את ברצלונה, ריאל מדריד המשיכה לנצח

הגרמנים רשמו ניצחון ראשון אחרי 8 שנים על הספרדים עם 70:74 דרמטי. הזוניה (17 נק' ו-10 ריב') סידר לאלופת אירופה 58:72 על הכוכב האדום בלגרד. סל של האקט בשניות הסיום העניק ניצחון ראשון אי פעם לוירטוס בולוניה על אולימפיאקוס. ניצחון חמישי רצוף לפרטיזן בלגרד

תיקתקנו, 19.12/ספורט1

המחזור ה-15 ביורוליג יצא לדרך הערב (שלישי) עם הניצחון הרביעי ברציפות של ריאל מדריד, הפעם על הכוכב האדום בלגרד של יאניס ספרופולוס. ברצלונה רשמה הפסד שני רצוף וראשון מאז 2015 לאלבה ברלין, וירטוס בולוניה סיימה עם ידה על העליונה בתום דרמה גדולה מול אולימפיאקוס ופרטיזן בלגרד רשמה ניצחון חמישי רצוף, הפעם בולנסיה.

הכוכב האדום בלגרד - ריאל מדריד 72:58

ההפסד הדרמטי ההוא מסל הניצחון המדהים של ים מדר של פנרבחצ'ה נראה כמו היסטוריה רחוקה עבור אלופת אירופה שסופרת כבר 4 ניצחונות רצופים במפעל. אחרי רבע ראשון צמוד, מריו הזוניה (17 נק' ו-10 ריב') הוביל את הבלאנקוס ליתרון דו ספרתי שגדל עד הסיום עם ניצחון 14 העונה של ריאל מדריד. הכוכב האדום של יאניס ספרופולוס חזרה להפסיד ותקועה במקום ה-16 בטבלת היורוליג.

אלבה ברלין - ברצלונה 70:74

תשעה משחקים רצופים עברו מאז שאלבה ברלין הצליחה לנצח את ברצלונה, עד הערב. נועלת הטבלה ערב המחזור עמדה על מאזן זהה לוילרבאן של נועם יעקב עם 2 ניצחונות ו-12 הפסדים, כששני הניצחונות שלה הגיעו מול ז'לגיריס ומילאנו, להן גם עונות חלשות למדי. ניקו לפרוביטולה (15 נק') הוביל את קלעי בארסה ביתרון שהחזיק מעמד מחצית אחת, עד שמאט תומאס (13 נק') ויוהאנס טימן (12 נק' ו-7 ריב') הפכו וברחו ליתרון שהגיע בשיאו ל-13, אך לבסוף הסתיים בחד ספרתי עם ניצחון מדהים עבור הגרמנים. הפסד שלישי ב-4 המשחקים האחרונים לאורחת מספרד שהחלה לאבד גובה בטבלת היורוליג.

שחקן ריאל מדריד מריו הזוניה. Sonia Canada, GettyImages
ניצחון רביעי ברציפות. הזוניה/GettyImages, Sonia Canada

וירטוס בולוניה - אולימפיאקוס 67:69

ספק אם בבולוניה דמיינו שאחרי 15 מחזורים הם יהיו במקום השני בטבלת היורוליג. האיטלקים השלימו ניצחון רביעי רצוף, הפעם בזכות סל דרמטי של דניאל האקט בשניות הסיום שהעניק למארחת ניצחון ראשון אי פעם על אולימפיאקוס, זאת אחרי שהקבוצה היוונית כבר הובילה ב-13 הפרש בשיאה, אך רבע אחרון גדול של בולוניה הפך את התוצאה בתום דרמה גדולה.

ולנסיה - פרטיזן בלגרד 72:67

משחק בסימן אקסים של מכבי תל אביב בפרט וליגת העל הישראלית בכלל הסתיים בניצחון חמישי רצוף של הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ'. זאק לידיי (14 נק') וג'יימס ננאלי (14 נק') הובילו את הקלעים בצד של פרטיזן בלגרד, כריס ג'ונס (14 נק') ניסה להחזיר את המארחת למשחק בדקות האחרונות, אך לא הצליח ו-ולנסיה עם הפסד שביעי העונה ביורוליג, בעוד האורחת עקפה את מכבי תל אביב בדרך למקום הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully