וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרנן פלר בבבלומפילד: "לא נשתוק עד שאחרון החטופים יחזור"

שדר הכדורגל הארגנטינאי במונולוג מרגש לפני המשחק בין הפועל תל אביב למכבי פתח תקוה: "כמוני וכמוכם, הם צריכים להיות מסוגלים להגיע לאצטדיון ולחבק את משפחותיהם"

שדר הכדורגל הארגנטיני הרנן פלר באצטדיון בלומפילד עם מונולוג מרגש לשחרור החטופים/ספורט1

הרנן פלר, שדר הכדורגל הארגנטינאי שהגיע בשבוע שעבר לישראל כדי להיות לצד דודתו אופליה רויטמן שנחטפה על ידי החמאס ושוחררה, הגיע הערב (שלישי) לאצטדיון בלומפילד למשחק בין הפועל תל אביב למכבי פתח תקוה ולפני המשחק קיבל הזדמנות נוספת להשמיע את קולו ולדבר למען שחרור החטופים, כאשר נאם בפני הצופים וזכה לתשואות.

"דודתי אופליה, הדודה של כולם, כבר חזרה הביתה ואנחנו מאושרים, אבל אנחנו ממשיכים לדרוש את שחרורם המיידי של 128 האנשים שעדיין נמצאים בשבי", אמר פלר במערכת הכריזה, "הם צריכים להיות חופשיים שוב, כמוני וכמוכם, הם צריכים להיות מסוגלים לחזור לאצטדיון, כמוני וכמוכם, יש להם את הזכות לחבק את משפחותיהם שוב, כמוני וכמוכם. אנחנו לא נשתוק, נמשיך ככה עד שאחרון החטופים יחזור ואז יגיע הזמן לחגוג. זה לא מחר, זה לא בעוד זמן מה, זה עכשיו. החזירו את כל החטופים, אנחנו מחכים לכם".

השדר הארגנטינאי-יהודי הרנן פלר, לפני המשחק בין הפועל תל אביב למכבי פתח תקוה. דני מרון
הרנן פלר זוכה למחיאות כפיים באצטדיון בלומפילד/דני מרון

המונולוג המרגש של הרנן פלר לפני המשחק

עוד לפני כן, פלר גם הגיע לעמדת השידור של ספורט1 ואמר לצופים, בדומה לקטעים שלו מדרום אמריקה שהפכו למפורסמים במיוחד ועזרו רבות להעלאת המודעות: "אנחנו באצטדיון בלומפילד ובעוד זמן קצר ישחקו הפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה. 74 ימים לאחר הטבח ב-7 באוקטובר, אנו ממשיכים לגנות בחריפות את ארגון הטרור חמאס זה לא ייאמן שעדיין בחלקים מסויימם של העולם, אנשים שותקים, מסתכלים לכיוון השני, מעמידים פנים שהם לא מבינים ומעל הכל, מצדיקים את הזוועה של היצורים הנתעבים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully