וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "ה-6:1 למכבי תל אביב יושב לי בראש, בלב ובמעיים"

19.12.2023 / 17:09

מאמן הפועל באר שבע לקראת המשחק בטרנר מול מוליכת הטבלה: "זה כבר מאחורינו. אנחנו חייבים לייצר המשכיות". אליאס: "רוצים להראות שאנחנו ראויים ללבוש את החולצה"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 4:1/ספורט1

הפועל באר שבע הפסידה את כל שלושת משחקיה הראשונים מאז חזרת ליגת העל בתחילת החודש, אבל בשבת האחרונה, על אף שנקלעה לפיגור מוקדם נגד מכבי פתח תקוה, הפכה במחצית השנייה ל-1:4 והשיגה את ניצחונה השלישי העונה. מחר (רביעי, 20:30) היא תנסה לראשונה העונה לנצח שני משחקים ברציפות כאשר תארח לעיני כ-4,000 אוהדים אדומים בטרנר את המוליכה הבלתי מנוצחת, מכבי תל אביב.

עוד לפני האימון המסכם שייערך הערב, התייצב המאמן אליניב ברדה למסיבת עיתונאים: "מילת המפתח מבחינתו צריכה להיות המשכיות. עדיין לא יצאנו מהמשבר, בסך הכל ניצחנו משחק אחד ואנחנו צריכים לשמור על המשכיות - זאת מילת המפתח שלנו בתקופה הקרובה. ה-6:1 יושב לי בראש, בלב ובמעיים, אבל זה מאחורינו. מכבי תל אביב קבוצה מצוינת ואני חושב שגם לנו יש מה להראות בבית שלנו. נצטרך להתחיל בשיא הריכוז מהדקה הראשונה, כי מכבי תל אביב לא תאפשר לנו אחרת".

ניב אליאסי, שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"ילד צנוע שחוויה לראות אותו". ברדה על אליאסי/ברני ארדוב

אם היה רפיון בקבוצה: "אני לא חושב, אלא פשוט היה שלב שבו עזבנו את המשחק. זה מאחורינו ואנחנו למדנו לא לעזוב משחק בשום שלב - המשחק האחרון זו ההוכחה, כי ספגנו גדול בדקה השנייה ולא ויתרנו על המשחק בשום שלב, כשחזרנו מפיגור רצינו להוביל וכשהובלנו רצינו להכריע".

היכולת נגד מכבי פתח תקוה: "בכדורגל יש דינמיקה קבוצתית ואני חושב שבמשחק האחרון כל המחליפים נכנסו בצורה טובה והוסיפו לקבוצה. לפעמים אתה בוחר 11 שחקנים ודווקא השחקן ה-12 או ה-13 יכול להביא דברים שהיו חסרים לנו. אנחנו משחקים בתקופה הזו בכל שלושה ימים ונשתמש בכל הסגל, נצטרך את כולם בכושר הכי טוב שהם יכולים להיות בו. אי אפשר לא להגיע מוכנים למשחק ולכן אנחנו חייבים לייצר המשכיות".

על הבחירה בניב אליאסי כשוער הראשון: "הוא ילד שעובד מאוד קשה, משקיע באימונים והיו לו דמויות יוצאות מן הכלל לידו כמו גלזר ואופיר. חוויה לראות אותו מתנהל בסיטואציה שמאוד קשה לו. הוא עובד קשה, יישאר צנוע ועם רגליים על הקרקע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני הפועל באר שבע, אלון תורג'מן, שי אליאס. קובי אליהו
"רוצים להראות שאנחנו ראויים ללבוש את החולצה הזו". אליאס/קובי אליהו

לסיום אמר על חזרת הקהל: "הלוואי שטרנר היה מלא, אבל בתור התחלה זה בסדר וזה גם ייתן לשחקנים דרייב כי תהיה אווירה אחרת שהייתה חסרה במשחקים. אני מחכה לראות את טרנר מלא ומקווה שהשחקנים ייתנו להם מחר סיבה לעודד ולהיות במצב רוח טוב".

הקשר שי אליאס הוסיף: "ה-6:1 בגביע הטוטו השפיע בטווח הקצר, אבל אני לא יכול להגיד שהוא השפיע על כל העונה. כולם יודעים עד כמה המשחקים נגד מכבי תל אביב יוקרתיים ואנחנו רוצים לנצח פה בטרנר ללא כל קשר למה שהיה. היו לנו הרבה משחקים שלא הלך לנו, כמו מול סכנין שהובלנו ועדיין הפסדנו, אנחנו מדברים הרבה כדי להשתפר ולהראות שאנחנו ראויים ללבוש את החולצה הזו. מן הסתם שהייתה פה בעיה כי לא ניצחנו שלושה משחקים ברצף וזה דבר שלא יכול לקרות, עכשיו הפנים שלנו קדימה למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully