וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: רמת גן המושלמת בקרב צמרת בנס ציונה

19.12.2023 / 17:13

אחרי שלושה ניצחונות משלושה משחקים, תצא החבורה של שמוליק ברנר למשחק חוץ אצל הכתומים (20:00) שהפסידו את שני משחקיהם האחרונים. ג'יי פי טוקוטו ישוב אצל רמת גן

מחוץ לקווים, 18.12/ספורט1

ליגת העל בכדורסל תחזור מחר (רביעי, 20:00) לפעילות עם משחק הצמרת בו תארח עירוני נס ציונה את מכבי עירוני רמת גן. זה יהיה המפגש הראשון אי פעם בין הקבוצות בליגת העל. נס ציונה מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים ברציפות, אך קודם לכן ניצחה שלושה משחקים, ואילו רמת גן ניצחה את כל שלושת משחקיה עד כה.

למרות שהפסידה להפועל תל אביב ביום שישי האחרון, בעירוני נס ציונה יצאו מעודדים מהמפגש בהיכל שלמה. ראשית הקבוצה הציגה יכולת טובה לשלבים רבים של המשחק ופתחה יתרון גדול על פני אחת הקבוצות הטובות בליגה, שנית היא הצליחה לצאת מפיגור משמעותי ברבע האחרון והייתה קרובה לצאת עם ניצחון. בקבוצה יודעים שיצטרכו לרשום יכולת טובה כדי לעבור את רמת גן שנחשבת לאחת הקבוצות הטובות בדרג השני של הליגה. לנס ציונה יהיה זה משחק הבית הראשון מאז ה-6 באוקטובר.

עירוני רמת גן נחה עשרה ימים מאז המשחק האחרון שלה אחרי שמשחק הבית שלה נגד הפועל חולון נדחה לבקשת הסגולים. החבורה של שמוליק ברנר רשמה הופעה מעודדת במשחקה האחרון כשהביסה את עירוני קרית אתא בחוץ למרות שג'יי פי טוקוטו סבל מפציעה ולא שיחק. טוקוטו יירשם לקראת המשחק מחר, ואמור ליטול חלק בהתמודדות. ברמת גן יודעים שהמשוכה שמחכה להם מחר בנס ציונה היא הגבוהה ביותר בה נפגשו עד כה בליגה, אך מאמינים מאוד ביכולת של השחקנים.

כרם משעור, שחקן מכבי עירוני רמת גן. ברני ארדוב
רוצים לשמור על המאזן המרשים מפתיחת העונה. משעור/ברני ארדוב

"נס ציונה היא קבוצה טובה, במיוחד אצלה בבית וצפוי לנו משחק קשה", אמר כרם משעור לקראת המשחק. "יחד עם זאת אנחנו באים לכל משחק במטרה להשיג ניצחון. המוטיבציה שלנו להמשיך בקו החיובי של ניצחונות תוך הקפדה על משחק קבוצתי מבוסס על משחק הגנה טוב המהווה מפתח להצלחה. אנחנו עובדים על הביחד שלנו וכל אחד מאתנו מחויב לתת בכל רגע שהוא על הפרקט יותר מה-100% שלו ביום נתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully