וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימשיכו במומנטום? הפועל תל אביב תארח את ונציה בבלגרד

19.12.2023 / 17:09

האדומים ירצו לשמור על המקום השני בבית ביורוקאפ כשיפגשו את האיטלקים (ד', 19:30, ספורט1) שבאירופה מאכזבים, אך בליגה מצליחים וגברו בסוף השבוע על בולוניה. גינת צפוי לשוב, סימן שאלה סביב בראון. 160 מפוני עוטף עזה הוטסו על ידי הקבוצה

תקציר: וולבס - הפועל תל אביב 89:81/ספורט1

הפועל תל אביב תמשיך במסע האירופי שלה מחר (רביעי, 19:30, ספורט1) כשתארח בשטארק ארינה הענק שבבלגרד את אומנה רייר ונציה האטלקית. המשחק ייערך בשטארק ארינה בשל העובדה כי במקביל תשחק הפועל ירושלים באלכסנדר ניקוליץ' הול בליגת האלופות. האדומים מגיעים למשחק מהמקום השני עם שמונה ניצחונות מול שני הפסדים בלבד, בעוד האיטלקים ניצחו ארבעה משחקים בלבד והפסידו שבעה נוספים.

הפועל הגיעה אתמול לבלגרד לאחר הניצחונות בליגה על עירוני נס ציונה והפועל אילת, ולמרות העומס שנוצר לה, הצליח המאמן דני פרנקו לחלק את דקות המשחק בין רוב שחקני הקבוצה. שני סימני שאלה מרכזיים לקראת המשחק סביב ג'ייקובן בראון שפספס את שני משחקי הליגה ונמצא על סף היעדרות ארוכה בעקבות הליך לתיקון בקע במפשעה, ותומר גינת שפספס את המשחק האחרון בשל פציעה קלה. האדומים העריכו כי גינת ישחק, ולגבי בראון הדבר תלוי בהרגשה שלו. בכל מקרה, המחליף של בראון, וויל קאמינגס עוד לא עם הקבוצה, ויגיע רק לאחר משחק היורוקאפ הבא.

תומר גינת, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ישוב בזמן לבלגרד? גינת/ברני ארדוב

בהפועל נותנים הרבה כבוד לונציה, על אף המאזן הלא מרשים שלה ביורוקאפ, וטוענים כי מדובר ב"קבוצה מסוכנת שיכולה ביום נתון לגרום לנו הרבה מאוד בעיות". במשחק הראשון בין הקבוצות העונה ניצחה הפועל בקלות בחוץ 81:97.

160 אוהדי הקבוצה ממפוני עוטף עזה הוטסו היום על ידי בעלי הפועל עופר ינאי אל המשחק ויהיו המשלחת הגדולה ביותר של אוהדים שיצאה לבלגרד עד כה. המשלחת זכתה לקבלת פנים במטוס המיוחד שארגן ינאי, היא תשוכן במלון חמישה כוכבים בבלגרד וגם שם מחכה לה הפתעה מתנת הקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
ללא בראון וקאמינגס שהצטרף. פרנקו/דני מרון

ונציה מאכזבת ביורוקאפ, אך בליגה האיטלקית החבורה של נבאן ספאחיה היא הצלחה גדולה עם תשעה ניצחונות מ-12 משחקים, ומדורגת במקום השני רק לברשיה, מעל וירטוס בולוניה ומילאנו. בסוף השבוע האחרון גברה ונציה על בולוניה 84:86.

לא פחות משישה שחקנים קולעים לונציה בספרות כפולות ביורוקאפ, כולם בין 13.4 נקודות ל-10.6 - רייג'ון טאקר, אמיר סימס ובארי בראון האמריקאים, קייל ווילצ'ר הקנדי והמקומיים אמדאו טסיטורי ומרקו ספיסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully