וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביציעים ועל המסך: המחווה המרגשת של ורדר ברמן לזכר ענבר הימן

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 22:06

כולל כיתוב בעברית: המועדון הגרמני והקהל כיבדו את זכרה של אוהדת מכבי חיפה שנרצחה בשבי חמאס. ארגון אוהדי מכבי תל אביב נפרד מרותם לוי ז"ל: "היה בשר מבשרנו". השחמטאי האגדי נגד CNN: "אימוץ אבסורדי של תעמולת חמאס"

התפאורה של אוהדי ורדר ברמן לזכר ענבר הימן/ספורט1

עולם הספורט לא נשאר אדיש למלחמה שנכנסה הבוקר (שלישי) ליומה ה-74. כל התגובות והעדכונים מחכים לכם כאן.

19:30: אוהדי ורדר ברמן הציגו ביציע לפני המשחק מול ר.ב. לייפציג תפאורה עם דמותה של ענבר הימן לצד כיתוב בעברית לזכרה והוסיפו גם: "תהיה חזק ד'. אנחנו איתך". המועדון פרסם את המחווה בחשבון ה-X הרשמי, שלושה ימים לאחר הודעת האבל שלו לאחר שנודע כי ענבר נרצחה בשבי חמאס, ועל המסך באצטדיון הופיעה תמונתה של ענבר עם הכיתוב בעברית: "נוחי על משכבך בשלום".

ורדר ברמן בטקס לזכר ענבר הימן. Cathrin Mueller, GettyImages
גם על המסך באצטדיון/GettyImages, Cathrin Mueller

19:06: לפני פתיחת המשחק בין מכבי רחובות לאליצור נתניה בליגה הלארומית בכדורסל, נערך טקס לחטוף רון בנימין, תושב העיר רחובות, במסגרתו נאמה אשתו - איילת. כמו כן, נערך גם טקס לזכרם של שלושה שחקני מחלקת הנוער ברחובות - טל פיליבה , איתי כהן וירין גהלי אשר נפלו בעזה.

14:35: מכבי תל אביב אירחה היום באימון את יובל, עופרי ואוריה ברודץ שחזרו משבי החמאס יחד עם איתמר הנדי מכפר עזה שאביו נפל ב-7.10 כחלק מכיתת הכוננות של הקיבוץ.

14:30: הרנן פלר, שדר הכדורגל הארגנטינאי שדודתו אופליה בויטמן נחטפה על ידי החמאס ושוחררה, יגיע הערב לאצטדיון בלומפילד ויכרוז בטקס הקורא להשבת החטופים.

המחווה המרגשת של מכבי תל אביב לילדי משפחת ברודץ

11:53: איגוד הכדורסל מתאבל על מותם של סרן ירין גהלי ז"ל, מפקד בגבעתי, ורס"ר (מיל') טל פיליבה, לוחם ביחידת יהל"ם, שנפלו בקרבות ברצועת עזה. גהלי שיחק בעבר במכבי רחובות ופיליבה הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי אשדוד.

10:40: ארגון "The Gate" של אוהדי מכבי תל אביב בכדורסל, נפרד מסרן רותם לוי ז"ל, שנפל אתמול בקרב ברצועת עזה. בדברי ההספד של הארגון תואר לוי ז"ל כחבר בכיר בארגון.

"רותם לוי, בשר מבשרנו, אחד מאיתנו - נפל בקרב ברצועת עזה. רותם הצטרף לארגון בגיל צעיר, היה איש גדר ואחראי על התפאורה, וזכה איתנו בגביע אירופה בפיינל פור במילאנו כשהיה חלק מוביל בעשייה של הארגון", נכתב בליווי שלל תמונות של לוי ז"ל מהיציע. "רותם מכביסט. הוא המכביסט הכי טוב שיש, וככזה, מגיל צעיר הוא ידע שיהיה ביחידה מובחרת, התגייס ליהל"ם ואף יצא לקורס קצינים.
בתחילת המלחמה, רותם התייצב למילואים ושירת כסמ"פ בפלגת לוחמים ביחידה עד שנפל בקרב.

"אנחנו משתתפים בצערו של אחיו, רועי לוי, גם הוא חבר ארגון במשך כמעט 2 עשורים, ובצערה של המשפחה. אנחנו מחבקים אתכם ואנחנו כאן בשבילכם לכל דבר. הלב כואב. אנו קוראים לכל אוהדי מכבי להגיע ללוויה לחלוק כבוד אחרון לרותם שהיה הכי טוב שיש".

10:35: מלון דן תל אביב מארח החל ממוצאי שבת את שדר הספורט הארגנטינאי הרנן פלר, שדודתו אופליה בת ה-77 נחטפה לעזה ושוחררה ומבקר בימים אלה בישראל.

פלר, שהגיע לישראל לתמוך בדודתו אופליה ובמאבק להחזרת החטופים לישראל מאז ה-7/10, פתח כל שידור שלו בארגנטינה עם קריאה להחזרת החטופים מהשבי בעזה.
,

הרנן פלר ואילן בן חקון במלון דן תל אביב. יחצ,
הרנן פלר ואילן בן חקון במלון דן תל אביב/יחצ

9:50: השחמטאי האגדי גארי קספרוב, יהודי ממוצא רוסי, מרבה להתבטא בעד ישראל מתחילת המלחמה. אתמול הוא הזדעק לנוכח דיווח ששמע ברשת CNN על גילוי מנהרה תת-קרקעית גדולה ששימשה את חמאס על ידי צה"ל, שתוארה בכתבה באופן מסויג ומגומגם כ"מנהרת חמאס, לטענת ישראל".

"CNN, אתם רציניים?", כתב קספרוב בטוויטר. "הייתכן שלא באמת מדובר במנהרה של חמאס? האם המנהרה הזו נבנתה על ידי חייזרים, כדי שישראל לא תגלה אותה?".

"חייב להיות איזון בין מה שהתקשורת מסתמכת עליו כמקור בלי קשר לרמת אמינותו, לבין העובדות הברורות. ליפול לתעמולה של חמאס בכל הנוגע לתרמית בית החולים זה מביך, אבל לפקפק בעובדה שמדובר במנהרה של חמאס - זה כבר אבסורד". סדרת הציוצים של קספרוב, שמתחזק חשבון טוויטר עם למעלה ממיליון עוקבים, זכו לאלפי לייקים ושיתופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully