וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר לאוהדים, האישורים שהתקבלו וההנחיות החדשות לשחקנים

19.12.2023 / 10:00

היערכות מיוחדת לקראת חזרת הקהל למגרשים: המנהלת קוראת לאוהדים להימנע מגילויי אלימות ש"יביישו את הענף" בזמן המלחמה, ודורשת מהקבוצות לסייע. השחקנים יתבקשו להישאר בדשא בזמן אזעקה

עימותים בנתב"ג בין אוהדי מכבי תל אביב לאוהדי מכבי חיפה/צחי אליהו

מנהלת הליגות בכדורגל פנתה שוב לקבוצות ליגת העל וביקשה לחדד מסר לאוהדים לקראת חזרתם לאצטדיונים - בתקופת המלחמה, נדרשת התנהגות אחרת של האוהדים גם בכל מה שקשור לאלימות בין קהלים ולא פחות מכך בכל מה שקשור לשירים ועידוד שהיה בעבר ולא מתאים לרוח התקופה.

כבר בתחילת השבוע ביקש יו"ר המנהלת ארז כלפון לחדד את המסר לאוהדים בעקבות התקרית בין אוהדי מכבי חיפה לאוהדי מכבי תל אביב בנתב"ג ביום שישי.

במנהלת לא רוצים שבתקופה כזו הקהל יוביל למצב שאלימות פיזית או מילולית תופיע בתקשורת ותבייש את הכדורגל הישראלי שמשוחק כאשר עשרות אלפי חיילים נלחמים ומגנים על המדינה.

אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
הקהל יעמוד במבחן? אוהדי מכבי תל אביב/אריאל שלום

בתוך כך השלימו במנהלת את כל הדרישות כדי לקיים את משחקים היום ומחר בליגת העל עם קהלים. בכל שבעת האצטדיונים שיארחו את המשחקים במחזור אמצע השבוע, יהיה קהל של 4,700 צופים ו-300 אנשים נוספים מהקבוצות וממערך האבטחה.

הוראות פיקוד העורף התחדדו בכל הקשור לשחקנים עצמם שצריכים בעת אזעקה לא לרוץ למרחב מוגן או לחדרי ההלבשה, אלא לשכב על הדשא ולשים ידיים על הראש. בכל הקשור ליציעים, פיקוד העורף מבקש להישאר במקום, להישען או לשכב ולשים ידיים על הראש ולא לרוץ במדרגות לעבר מרחב מוגן או לאיזור שמתחת ליציעים.

יש להדגיש שקיימת אופטימיות זהירה במנהלת בנוגע לאפשרות בתחילת חודש ינואר יאושר להכניס עד 10,000 צופים למגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully