וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחוזים צונחים, וגם הביטחון: אבדיה חוזר לדפוסים הישנים?

אחרי החודש הטוב בקריירה, הפורוורד הישראלי נמצא בנסיגה בכל הפרמטרים וההרגלים המגונים מהעבר מתחילים לצוץ. בוושינגטון תוהים האם צריך לדאוג, ומנתחים את ההשפעה על היכולת שלו בשני צידי המגרש: "הוא האכזבה הכי גדולה בתקופה האחרונה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.12/ספורט1

דווקא אחרי החודש הטוב בקריירה, דווקא כשנראה היה שהוא מגלה את היציבות בכל כך חיפש בעונותיו הקודמות ב-NBA, היכולת של דני אבדיה שוב נמצאת בנסיגה.

הבוקר (שלישי) הפורוורד הישראלי סיפק 9 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים בהפסד 143:131 של וושינגטון בסקרמנטו, במשחק בו הוא שוב נראה לא מספיק מעורב, ולא מספיק משפיע. אבדיה קיבל 23 דקות בלבד, הכי מעט שלו בשבועיים האחרונים, ונעצר על מספר נקודות חד ספרתי משחק שלישי ברציפות, כשהוא מסיים עם 3 מ-8 מהשדה, 1 מ-3 מהשלוש ו-2 מ-4 מהעונשין.

זה היה משחק שהזכיר יותר מדי דפוסים שאבדיה ניסה להיפטר מהם בעבר. בהגנה הוא נקלע לבעיית עבירות מהירה שפגעה בדקות שלו, וסיים את המשחק עם 5 עבירות; בהתקפה הוא נראה מעט מהוסס, בניגוד מוחלט לאגרסיביות והאסרטיביות שאפיינו את פתיחת העונה שלו.

החודש שעבר היה כאמור הטוב ביותר בקריירת ה-NBA של אבדיה, עם ממוצעים של 13 נקודות באחוזים נהדרים (55% מהשדה, 38.6% מהשלוש ו-82.8% מהשלוש) לצד 5.1 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים למשחק. אבל ביחס לשיאים של נובמבר, בדצמבר אבדיה נראה אחרת לגמרי. בחמישה מתוך שבעה משחקים של וושינגטון עד כה בדצמבר, הוא קלע רק פעמיים בספרות כפולות, וירד ל-9.1 נקודות עם אחוזים הרבה פחות מרשימים (40% מהשדה ו-17% בלבד מהשלוש).

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, שומר על דיארון פוקס, סקרמנטו קינגס. רויטרס
גם ההגנה וגם ההתקפה בירידה. אבדיה הלילה מול דיארון פוקס/רויטרס

כעת נראה שהאחוזים הנמוכים מהשלוש שוב משפיעים לרעה על קבלת ההחלטות שלו, וגורמות לו ולקבוצה נזק. "חוסר המוכנות של אבדיה לזרוק לסל היא בעיה עבור ההתקפה של וושינגטון", אמרו בפודקאסט "SoWizards". בבלוג "BulletsForever" כתבו ש"דני הוא האכזבה הכי גדולה של התקופה האחרונה. הוא מתקשה בהתקפה, וזה משפיע גם על ההגנה שלו".

לפחות בכל הקשור לאסיסטים, אבדיה ממשיך להראות יצירתיות מעודדת. אחרי שחילק שני אסיסטים רצופים לדניאל גאפורד ברבע השני, צוות השידור של הוויזארדס שיבח את יכולת המסירה שלו, "סטייל פיט מראביץ'", ופרשן הבית דרו גודן החמיא: "לדני יש מסירות מרשימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully