וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תציע לגבי קניקובסקי חוזה משודרג לשלוש שנים

19.12.2023 / 6:05

לצהובים יש אופציה להאריך את חוזהו של הקשר בעונה נוספת, אבל הם לא מתכוונים להסתפק בכך ויציעו לו חוזה מתגמל וארוך טווח - בתקווה שיזנח את שאיפתו המוצהרת להתנסות בחו"ל. מאמצים לסגור חוזים חדשים גם עם דן ביטון ואבישי כהן, עידו שחר מתלבט

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

מכבי תל אביב לא תסתפק באופציה שעומדת לרשותה להארכת החוזה של גבי קניקובסקי בעונה נוספת, ובקרוב היא תציע לו חוזה חדש ומשודרג לשלוש שנים.

קניקובסקי יסיים בתום העונה חוזה בן שלוש עונות במכבי תל אביב. הוא חתם עליו בקיץ 2021, כשעבר ממכבי נתניה בטרייד על עדן קארצב. בחוזה הוכנסה כאמור אופציה להארכת ההסכם בעונה נוספת, אבל מכבי תל אביב רוצה יותר מכך ותציע לקשר חוזה חדש ומתגמל יותר. השאלה הגדולה היא האם קניקובסקי ירצה בכך. בקיץ הוא יהיה בן 27 וזו תהיה אולי אחת ההזדמנויות האחרונות שלו לצאת לאירופה.

למכבי תל אביב יש כאמור אפשרות לממש את האופציה גם אם קניקובסקי לא יחתום על חוזה חדש, כך שעדיין היא זו שתוכל לנווט ולהחליט האם ובכמה היא מוכרת אותו בקיץ הקרוב. לקניקובסקי דרכון אנגלי והוא מעולם לא הסתיר את שאיפתו הגדולה לשחק בחו"ל. על אף שהוא שומר שבת ויזדקק בחו"ל לאוכל כשר ולתנאים מתאימים כדי לא לחלל שבת, קניקובסקי לא רוצה לוותר על חלומו הגדול ולא ברור אם ירצה להמשיך ולשחק בארץ.

גבי קניקובסקי מכבי תל אביב. אריאל שלום
הכושר המצוין משתלם לו. קניקובסקי/אריאל שלום

הקשר נמצא בתקופה אישית נהדרת והוא גם זוכה לאמון מלא מרובי קין שמאוד מחזיק מהיכולות שלו. גם שלשום מול מכבי נתניה הוא היה מהטובים כשנכנס כמחליף בהפסקה, אחרי ששב פצוע מהמשחק מול גנט ביום חמישי שעבר.

בנוסף לקניקובסקי, מכבי תל אביב תפעל בתקופה הקרובה לסגור חוזים חדשים גם לדן ביטון ולאבישי כהן וכמובן גם לערן זהבי. מי שמבוקש אף הוא לחתימה על חוזה חדש הוא עידו שחר, שמתלבט אם לחתום מאחר שהוא רוצה להיות שחקן הרכב ובינתיים אין לו דקות גם כמחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully