וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.ס. רמת השרון נותרה מושלמת עם 24:35 על בני הרצליה

מוליכת הטבלה המשיכה בשלה בדרבי השרון, מכבי ראשון לציון התאוששה מהפסד הבכורה בניצחון 27:35 על מכבי קרית מוצקין. ניצחונות גם להפועל אשדוד, הפועל ראשון לציון ומכבי תל אביב

מחוץ לקווים, 18.12/ספורט1

המחזור התשיעי בליגת ווינר בכדוריד נחתם הערב (שני) עם א.ס. רמת השרון שממשיכה להוביל את הטבלה, והיא נותרת היחידה ללא הפסד. הערב היא רשמה ניצחון שמיני 24:35 במפגש מול השכנה בני הרצליה. שתי הראשוניות, האלופה מכבי והפועל - חזרו עם ניצחונות ממשחקי החוץ מול מכבי קרית מוצקין ומול הפועל ר"ג, בהתאמה. מפגש הצמרת בין מ.כ. יובלים חולון לסגנית האלופה ומחזיקת הגביע מאשדוד סיפק דרמה גדולה - והסתיים בניצחון האדומים בשניות הסיום.

א.ס. רמת השרון, מוליכת הטבלה השיגה 24:35 על בני הרצליה עם ניצחון שביעי בהפרש דו ספרתי. הפועל אשדוד רשמה ניצחון דרמטי עם 33:34 על מ.כ. יובלים חולון, בעוד מכבי ראשון לציון לא התקשתה אחרי ההפסד למוליכה מרמת השרון, כשניצחה 27:35 את מכבי קרית מוצקין. הפועל ראשון לציון השיגה 26:38 קליל על הפועל רמת גן.

ניבו לוי הפועל אשדוד. איתי אניג'ר, אתר רשמי
בבית העליון. ניבו לוי/אתר רשמי, איתי אניג'ר

מכבי תל אביב רשמה ניצחון חשוב לקראת המשחק המכריע בנס ציונה כשניצחה 20:30 את הפועל קרית אונו, בעוד אס"א תל אביב הפסידה לא.כ. נס ציונה 32:31 בתום דרמה גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully