וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאוששה: בני הרצליה ניצחה 90:101 את הפועל חיפה

אחרי התבוסה למכבי תל אביב, הקבוצה של דן שמיר רשמה ניצחון שני העונה בזכות משחק נהדר של תומאס (21 נק' ו-6 ריב') ובנקס (18 נק'). הפסד רביעי למארחת

מחוץ לקווים, 18.12/ספורט1

אחרי התבוסה למכבי תל אביב, בני הרצליה חיפשה הערב (שני) להתאושש על חשבון הפועל חיפה ברוממה והיא עשתה זאת עם ניצחון מרשים של 90:101 שהעלה אותה למאזן של 2 ניצחונות מפתיחת העונה. הקבוצה של דן שמיר ניצלה את הסגל החסר של גיא גודס, שנאלץ להסתדר עם מעט זרים, וגם זה כשהוא צפוי לבצע שינויים נרחבים במצבת הזרים שלו, והנחילה להפועל חיפה את הפסדה הרביעי העונה בחמישה משחקים.

זה התחיל נהדר עבור האורחת שיצאה לקראת סוף הרבע הראשון לריצת 0:9 ועלתה ליתרו דו ספרתי בשלב מוקדם של ההתמודדות בזכות אדוניס תומאס (21 נק' ו-6 ריב'). המארחת הצליחה לחזור לעניינים וכבר צימקה את ההפרש ל-2 בלבד עם מייק מקגורל שתרם 30 נק', אך שוב הרצליה יצאה לריצה שהסתיימה ביתרון 35:50 בהפסקה.

ברבע הבא היתרון הגיע בשיאו ל-16, אך דווקא אז שחקניו של שמיר הורידו את הרגל מהגז, ולקראת כניסה לרבע האחרון עם יתרון 8 בלבד, חיפה שבה למשחק. אדריאן בנקס (18 נק') לקח על עצמו את המשחק וברבע אחרון טוב מאוד הצליח להגדיל את ההפרש מחדש ולרשום ניצחון חשוב של הרצליה.

אדריאן בנקס, שחקן בני הרצליה. דני מרון
הופעה נהדרת. בנקס/דני מרון

קלעו להפועל חיפה: מייק מקוגרל 30, ג'ון דייויס (6 אס') 24, ג'קסון סטורמו 12 (6 ריב'), עמית גרשון 11, מרווין קלארק (14 ריב') 6, גור לביא 4, ג'ורדן קובלין 3. אופק אביטל ונוה מינץ שותפו ולא קלעו.

קלעו לבני הרצליה: אדוניס תומאס (6 ריב') 21, אדריאן בנקס 18, ווילי וורקמן (12 ריב') ופרדריק בורדיון (6 ריב') 13 כ"א, סנדי כהן 9, איתן בורג 7, רג'י לינץ' 6. שוהם גת שותף ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully