וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון וורוטיצקי: "ירין היה אתלט על, ילד חייכן. הלב נקרע"

סרן ירין גהלי בן ה-22, מ"מ בסיירת גבעתי, נפל במילוי תפקידו. היה בוגר מחלקת הנוער של מכבי רחובות, וגם חלק מסגל הבוגרים בליגה הלאומית, יו"ר הקבוצה דאז: "מכה קשה. הוא החליט שהוא רוצה לעשות שירות משמעותי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.12/ספורט1

רשימת החללים הלא נגמרת שמותירה מלחמת "חרבות ברזל" הוסיפה היום (שני) שני שמות נוספים הקשורים לעולם הכדורסל - סרן ירין גהלי, מ"מ בסיירת גבעתי ורס"ר (מיל') טל פיליבה, לוחם ביחידת יהל"ם. גהלי היה שחקן בקבוצת הנוער של מכבי רחובות ואף היה חלק מסגל הבוגרים בעונת 2019/20, ופיליבה שיחק בקבוצת הנוער של מכבי אשדוד, אליה הגיע גם כן ממכבי רחובות.

"הרגשה קשה מאוד. כואב הלב", סיפר הערב רון ווריטצקי המשמש כיום כיו"ר מנהלת הליגה הלאומית אך בין השנים 2012 ל-2020 היה יו"ר מכבי רחובות. "זה מכה קשה. הכרתי את גהלי מצוין, גם את המשפחה, משפחה מקסימה. זה מרסק אותך, ילד שאתה מכיר לאורך תקופה, ילד שהיה אצלי בבית. מכיר את ההורים טוב מאוד, את אורן ושירה, מכיר את כל המשפחה. הלב נקרע".

וורטיצקי סיפר על ירין ז"ל ואמר: "הוא היה אתלט על, ילד חייכן, מאוד אהוב ואהוד. רצה להצליח ולהתקדם, והחליט שהוא רצה לעשות שירות משמעותי. הוא היה במגמת כדורסל בתיכון דה שליט, ועשו היסטוריה ועלו לליגת העל, וגם במכבי רחובות הם עלו ביחד איתו לליגת העל בנוער. היה שם מחזור יוצא מן הכלל, ועשו היסטוריה, והוא היה בסגל של הבוגרים בשנה האחרונה שלו, והחליט שהכל טוב ויפה אבל הוא רוצה ללכת ולשרת ולעשות שירות משמעותי. הלך לסיירת גבעתי. כשיש אצל במועדון ילדים כאלה, זה גאווה, אחרי שהקדישו את החיים שלהם לכדורסל, מגיעים לגיל 18 והם מחליטים לוותר על הכדורסל ולתרום למדינה. ההחלטה ללכת לשירות כזה מחממת את הלב".

סרן ירין גהלי, מרחובות, מפקד מחלקה בסיירת גבעתי, נפל בקרב בדרום רצועת עזה, בן 22 בנופלו.. דובר צה"ל
"היה אתלט על, ילד חייכן ואהוב". ירין גהלי/דובר צה"ל

המלחמה גבתה רק בסוף השבוע שני שחקני כדורסל נוספים באסון בו נהרגו החטופים בשוגג מאש כוחותינו. אלון שמריז ז"ל היה חלק מקבוצת הפועל שועלי כפר עזה, קבוצת כדורסל יישובית, שארבעה מחבריה נרצחו ב-7 באוקטובר: האחים יונתן ויפתח קוץ ז"ל שנרצחו יחד עם כל בני משפחתם, חף ברגשטיין ז"ל שהיה חבר כיתת הכוננות נהרג בקרבות בקיבוץ, ואיתי ברדיצ'בסקי ז"ל נרצח יחד עם אשתו ומאוחר יותר שני ילדיו ניצלו בידי כוח שהוביל מג"ד 13 של חטיבת גולני, תומר גרינברג ז"ל.

יותם חיים ז"ל שיחק בשנים האחרונות בהפועל אשכול מליגה ב' כשאביו היה זה שהקים את הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully