וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תראו מופתעים: ג'ירונה שוב בפסגה אחרי 0:3 על אלאבס

הפתעת העונה בספרד רשמה ניצחון שלישי רצוף וכבשה מחדש את המקום הראשון מריאל מדריד, צמד לדובביק ושער לפורטו. הפער מברצלונה עומד על 9 נקודות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.12/ספורט1

מטוטלת הפסגה בליגה הספרדית המשיכה לתוך המחזור ה-17 כשריאל מדריד ניצחה את ויאריאל וגנבה את הבכורה מג'ירונה, אך הערב (שני) הפתעת העונה בספרד שבה למקום הראשון אחרי ניצחון 0:3 קליל על אלאבס, והגדילה את ההפרש מברצלונה ל-9 נקודות.

בפעם המי יודע כמה העונה, ג'ירונה הוכיחה שהיא כבר מזמן צריכה להיות קבוצה שנספרת במאבק האליפות עם עוד הופעה גדולה. הקבוצה מהמקום ה-13 בטבלה לא הקשתה על מוליכת הטבלה הגאה וכבר אחרי 23 דקות ארטיום דובביק שנמצא בעונה יוצאת מן הכלל כבש את הראשון של המארחת בנגיחה מקרוב. 3 דקות לשריקה למחצית היתרון של ג'ירונה הוכפל כשפורטו (42) הבקיע בבעיטה נהדרת והוריד את הקטלאנים להפסקה ב-0:2 מרשים.

החלוץ האוקראיני של הקבוצה מהמקום הראשון כבש את השני שלו בדקה ה-59 מהנקודה הלבנה ופתח את האות לחגיגות עם כיבוש הפסגה מחדש בניצחון שלישי רצוף ו-14 בסך הכל העונה. דובביק העלה את מאזנו ל-10 שערים ו-4 בישולים בעונה מדהימה עבורו ועבור קבוצתו שרק חולמת להמשיך כל הדרך אל עבר אליפות היסטורית ומהגדולות בתולדות הליגה הספרדית.

שחקני ג'ירונה חוגגים. GettyImages
שבה למקומה הטבעי בפסגה. ג'ירונה/GettyImages

במשחק נוסף שנערך במחזור ה-16 בליגה האיטלקית, אטאלנטה גברה 1:4 על סלרניטנה נועלת הטבלה משערים של לואיס מוריאל (47), מריו פשאליץ' (52), שארל דה קטלארה (83) ואלכסיי מיראנצ'וק (90). לורנצו פירולה (10) העניק יתרון זמני לאורחת.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ירונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully