וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר ממתינה בגמר אליפות העולם: פלומיננזה גברה 0:2 על אל אהלי

הברזילאים, כולל מרסלו הוותיק, ניצחו את המצרים בחצי הגמר הראשון באליפות העולם למועדונים ויקוו למעידה של מנצ'סטר סיטי מול אוראווה רד דיימונדס היפנית בחצי הגמר השני (שלישי, 20:00, ספורט1). ג'ון אריאס (71 בפנדל) וג'ון קנדי (90) כבשו

מחוץ לקווים, 18.12/ספורט1

פלומיננזה הבטיחה את מקומה בגמר אליפות העולם למועדונים אחרי שניצחה הערב (שני) 0:2 את אל אהלי המצרית והיא תמתין לחצי הגמר השני שייערך מחר, גם כן בערב הסעודית, בין אלופת אירופה מנצ'סטר סיטי לאוראווה רד דיימונדס היפנית, זוכת ליגת האלופות של אסיה.

אל אהלי, אלופת אפריקה לקבוצות, הדיחה ברבע הגמר את אל איתיחד החזקה, קבוצתו של קארים בנזמה שהשתתפה בטורניר בתור אלופת המדינה שמארחת את אליפות העולם לקבוצות, אבל מול הברזילאים שזכו בגביע הליברטדורס והוכתרו לאלופי דרום אמריקה רק לפני חודש וחצי, לא הצליחו להפתיע.

ג'ון אריאס, שחקן פלומיננזה. GettyImages
אריאס כבש מהנקודה הלבנה/GettyImages
מרסלו, מגן פלומיננזה. GettyImages
מרסלו הוותיק רחוק ניצחון מתואר נוסף/GettyImages

ג'ון אריאס הקולומביאני כבשבדקה ה-71 מכדור עונשין מ-11 מטר ואת היתרון הכפיל ובכך גמר את הסיפור ג'ון קנדי ממש בתחילת הדקה ה-90 עם בעיטה חדה לפינה. מרסלו, המגן הוותיק שלעולם יישאר מזוהה עם ריאל מדריד בזכות 15 שנותיו המפוארות בקבוצה, הוחלף בדקה ה-79.

אם מנצ'סטר סיטי לא תופתע מחר על ידי היפנים (20:00, ספורט1),ייפגשו נציגות אירופה ודרום אמריקה בגמר לראשונה מאז 2021, בה צ'לסי גברה על פלמייראס, כי בשנה שעברה הייתה זו ריאל מדריד שניצחה בגמר 3:5 את אל הילאל הסעודית.

אגב, הפעם היחידה שקבוצה אירופית לא העפילה לגמר הייתה בטורניר הראשון בשנת 2000, אז ריאל מדריד סיימה רביעית. מאז 2012 כל הקבוצות האירופיות שהשתתפו גם זכו, להוציא את אותה שנה שבה קורינתיאנס הברזילאית הפתיעה את צ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully