וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהאוויר לים: הקמפיין החדש של ליאו מסי

לאחר שבעבר היה הפרזנטור של טורקיש איירליינס, ליאונל מסי "עובר" לתחבורה הימית ויהיה הפנים של רויאל קריביאן: "הוכיח את עצמו כדוגמא המושלמת לכך במשך שנים בענף הספורט ולאחרונה בהחדרת עידן חדש של תשוקה לכדורגל במיאמי ובארה"ב"

ליאונל מסי פרזנטור של רויאל קריביאן. יחצ,
ליאונל מסי פרזנטור של רויאל קריביאן/יחצ

לאחר שבעבר "התנסה" באוויר כפרזנטור של טורקיש איירליינס, ליאו מסי עובר לחזית הימית. הכוכב הארגנטינאי נבחר להיות האייקון הרשמי של אוניית הקרוזים ICON of the See הגדולה ביותר בעולם של חברת רויאל קריביאן שתושק בינואר 2024 במיאמי.

לאחרונה רויאל קריביאן הכריזה על שותפות עם קבוצת הכדורגל אינטר מיאמי שמסי הוא הכוכב שלה.
מסי יחד עם קבוצת הכדורגל אינטר מיאמי יהיו אורחי הכבוד בהשקת האוניה במיאמי ב- 20 לינואר. האוניה תפליג ממיאמי לאיים הקאריביים.

מייקל ביילי נשיא ומנכ"ל רויאל קריביאן ציין: "אייקון אוף דה סיז היא השיא של למעלה מ- 50 שנות פעילות של חופשות קרוזים והיא תייצג את שמה ביותר ממובן אחד, כאשר היא משנה את ענף החופשות החל מינואר 2024. זו היכולת להשפיע ולשנות את הסטטוס קוו שסמל האייקון חייב לייצג. ליאו מסי הוכיח את עצמו כדוגמא המושלמת לכך במשך שנים בענף הספורט ולאחרונה בהחדרת עידן חדש של תשוקה לכדורגל במיאמי ובארה"ב".

ליאו מסי מסר: "אני נרגש להצטרף למשפחת רויאל קריביאן ולהיות חלק בחגיגות השקת האייקון אוף דה סיז שתשנה את המשחק. האוניה הזו תשנה את פני החופשות בעולם עם אטרקציות שטרם נראו".

באניית הקרוזים אייקון שכאמור היא הגדולה ביותר בעולם לה 20 סיפונים יש מעבר לכל התענוגות שבע בריכות, תשע בריכות ג'קוזי, שש מגלשות מים הכוללות פארק מים הגדול ביותר בים, המגלשה הגבוהה ביותר בים, פארק מים המיועד לילדים בלבד, אומגה בגובה של מספר סיפונים , הופעות, 40 מסעדות וברים ולצידם אטרקציות במבנה ענק בצורת פנינה.

סנורמה הנציגה הבלעדית של רויאל קרביאן בישראל החלה את מכירת החופשות לאונית האייקון, כל למשל המחיר ל- 7 לילות בחופשת הפסח ליציאה ב- 20.4 החל מ- 1,695 דולר לאדם בחדר עם מרפסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully