וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות: "ריאל מדריד סיכמה על רכישת איקרדי", טרייד בין סאנצ'ו לראפיניה?

בטורקיה טוענים: החלוץ ירוויח 8 מיליון יורו עד לתום העונה ויתחרה על דקות עם חוסלו, ברצלונה פתוחה להצעות עבור הברזילאי, טל יגיע לפ.ס.ז'?

מחוץ לקווים, 18.12/ספורט1

שמועות

* בטורקיה טוענים: ריאל מדריד הגיעה לסיכום עקרוני עם גלאטסראיי על רכישתו של מאורו איקרדי בינואר. החלוץ האיטלקי ירוויח עד לתום העונה כ-8 מיליון יורו לא כולל בונוסים, ויתחרה על דקות עם חוסלו.

* דיווח מעניין ב"ספורט" הקטלאני: ברצלונה מוכנה לשמוע הצעות על ראפיניה, כאשר מנצ'סטר יונייטד מעוניינת ושוקלת להציע טרייד תמורת ג'יידון סאנצ'ו.

* בקטלוניה טוענים שברצלונה רוצה להחתים בחלון ההעברות את "אדגר דוידס החדש". המועמדים להגיע בהשאלה לעמדת הקשר המרכזי הם קלווין פיליפס, רנאטו סנצ'ס, אנדריי סנטוס ותומאס פארטיי.

* ב"דיילי מייל" מדווחים שנציגים מטעם מנצ'סטר יונייטד המריאו לערב הסעודית במטרה לקדם את המכירות של קאסמירו, רפאל וראן, ג'יידון סאנצ'ו ואנתוני מרסיאל במהלך של שינוי פני הקבוצה בשנה הקרובה. המטרה של השדים האדומים - להגיע לסכום כולל של 230 מיליון ליש"ט עבור הארבעה.

* בצרפת טוענים שפריז סן ז'רמן עוקבת אחרי מצבו של מאתיס טל, חלוצה בן ה-18 של באיירן מינכן שהגיע אליה מראן הצרפתית לפני כשנה וחצי.

* ב"אקספרס" הבריטי מדווחים כי קריסטל פאלאס הצטרפה למרוץ אחרי טרבו צ'אלובה. לפי התקשורת האנגלית, צ'לסי מנסה להיפטר מהבלם כבר בחלון ההעברות הקרוב.

* פאביו קרבאליו בדרך חזרה לפרמיירליג? ב"מייל" טוענים שהקשר הפורטוגלי ישוב מההשאלה שלו בר.ב. לייפציג בעקבות חוסר שביעות הרצון של ליברפול מדקות המשחק שלו שם, וכי הקשר יושאל מהאדומים לברנלי מתחתית הליגה האנגלית.

מאתיס טל, שחקן באיירן מינכן חוגג. SERGEI GAPON/AFP, GettyImages
הסקורר הצרפתי ישוב למולדתו? טל/GettyImages, SERGEI GAPON/AFP

* ליון תגיש לצ'לסי הצעה לשאול את בנואה בדיאשיל, כך על פי התקשורת הצרפתית. קבוצת התחתית מצרפת מחפשת חיזוק לחוליה האחורית, ומעוניינת בבלם שהגיע ממונאקו רק בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully