וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שנה אחרי המשחק המדהים והמטורף בקריירה שלי"

ליאונל מסי וחבריו לנבחרת ארגנטינה חגגו ברשתות החברתיות בדיוק שנה מאז הזכייה השלישית במונדיאל: "זיכרונות שיהיו חקוקים בחיי לנצח, חג שמח לכולם!". בתקשורת המקומית חשפו סודות של סקאלוני מחדר ההלבשה ("המאמן הפתיע את כולם") ולאוטרו חשף: "רציתי לבעוט במונטיאל"

אוהדי נבחרת ארגנטינה חוגגים את הזכייה בבואנוס איירס/מתוך יוטיוב

שנה בדיוק עברה מאז גמר מונדיאל 2022, במה שרבים מחשיבים כמשחק הכדורגל הגדול בכל הזמנים. ב-18.12.2022 נבחרת ארגנטינה זכתה בפעם השלישית בתולדותיה בגביע העולם אחרי ניצחון 2:4 בפנדלים על נבחרת צרפת, אלופת העולם היוצאת בזמנו, זאת אחרי 3:3 בתום 120 דקות של כדורגל יוצא מן הכלל באצטדיון לוסייל שבקטאר. מאז, ליאונל מסי שכבש צמד והשלים את הזכייה היחידה שהייתה חסרה לו בקריירה, עזב את אירופה והצטרף לאינטר מיאמי, קיליאן אמבפה נשאר אחרי עוד קיץ מלא בשמועות בפריז סן ז'רמן, אנסו פרננדס הצטרף לצ'לסי תמורת סכום של 121 מיליון יורו ורנדל קולו מואני, שהחמיץ בדקה ה-123 מול אמיליאנו מרטינס, הצטרף לאמבפה באלופת צרפת תמורת 95 מיליון יורו.

בעוד הטריקולור ינסו לחזור לעצמם ולזכות ביורו הקרוב שייערך בגרמניה, בקיץ האלביסלסטה יקוו לרשום זכייה שנייה ברציפות בקופה אמריקה שיתקיים בארצות הברית, כהכנה למונדיאל שייערך ב-2026 במדינה יחד עם מקסיקו וקנדה. בינתיים, שנה אחרי הזכייה המדהימה שהחלה בכלל עם הפסד 2:1 מביך לערב הסעודית, כוכבי הטורניר התרפקו על הזיכרונות ושיתפו ברשתות החברתיות תמונות, רגעים, מחוות וסרטונים מאותה אליפות עולם בלתי נשכחת.

קפטן אלופת העולם וזוכה כדור הזהב בפעם השמינית, מסי, שיתף באינטסגרם תמונה שלו מנשק את גביע העולם ורשם: "שנה אחרי המשחק המדהים והמטורף ביותר בקריירה שלי. זיכרונות בלתי נשכחים שיהיו חקוקים בחיי לנצח. חג שמח לכולם!". אנחל די מריה, הכובש הנוסף של ארגנטינה בגמר שמאז הספיק לעבור לבנפיקה בקיץ האחרון, כתב: "אני מרגיש בר מזל להיות חקוק בהיסטוריה של הכדורגל הארגנטינאי. זה רגע שישאר בזיכרון שלי עד סוף חיי. הגשמנו חלום שגרם אושר לכל כך הרבה אנשים. תודה לכל מי שהגיע למשחקים ותמך, זה לא היה מתאפשר בלעדיכם ובלי סגל השחקנים המדהים שלנו".

דיבו מרטינס, שהיה אחראי לאותה הצלה מפורסמת מול קולו מואני בתוספת הזמן של ההארכה ונבחר לשוער המצטיין של הטורניר ושל השנה בעולם, הצטרף לחבריו: "היום זה לא יום רגיל. היום זה בדיוק שנה להגשמת החלום שלי ככדורגלן, יום שאזכור כל חיי עם חיוך". גם כל שאר שחקני הסגל של האלביסלסטה הוסיפו תמונות ותייגו את חבריהם בברכת "חג זכייה שמח".

גמר מונדיאל 2022: אנחל די מריה, שחקן נבחרת אגרנטינה. GettyImages
"הופתעתי שסקאלוני הציב אותו באגף שמאל". די מריה/GettyImages

ליונל סקאלוני, מאמן הנבחרת, שיתף גם הוא פוסט מרגש וכתב: "חג שמח לעם הארגנטינאי, אין דבר יפה יותר מלראות את האנשים שלך שמחים. תודה לכל הצוות המקצועי, השחקנים והכל מי שסייע לחלום הזה להתגשם. זאת הייתה ההנאה הגדולה ביותר בחיי, לעולם לא יהיה משהו שישתווה לזה".

במיוחד ליום השנה לזכייה של ארגנטינה, בתקשורת המקומית חשפו מספר "סודות" שהיו מאותו יום של הגמר. "ראיתי את ההרכבים ולא מצאתי את עצמי באגף ימין, אז הסקתי שאני על הספסל", סיפר די מריה על הנסיעה באוטובוס לאצטדיון. "הופתעתי לגלות שסקאלוני הציב אותי באגף שמאל ואת חוליאן אלברס באגף ימין. המאמן לא רצה ששום דבר יודלף, וברגע שהדברים ייחשפו, שכולם יהיו מופתעים ושזה ישנה להם את התוכניות".

גונסאלו מונטיאל נבחרת ארגנטינה. GettyImages
הפנדל המנצח לא היה אמור להיות שלו. מונטיאל/GettyImages

לאוטרו מרטינס הוסיף רגע שלא סיפר עליו עד היום, כשחשף שהוא היה אמור לבעוט את הפנדל הרביעי שניצח את דו הקרב מהנקודה הלבנה: "כבר בכיתי בשלב הזה כשסקאלוני חשף את רשימת הבועטים. גם נגד הולנד הייתי הבועט החמישי, וגונסאלו מונטיאל לקח את התהילה. ביקשתי ממנו הפעם לבעוט רביעי, אבל הוא התחיל ללכת, הניד בראשו ולא הסכים. רציתי לבעוט בו, אפילו הייתי מוכן שהוא יחמיץ ולסכן הכל רק כדי לבעוט חמישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully