וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא המדינה להרנן פלר: "עקבנו אחרי הפעילות שלך, ראוי להערצה"

שדר הכדורגל הארגנטיני שהגיע לארץ להיות לצד דודתו אופליה ששוחררה משבי החמאס, נפגש עם יצחק הרצוג שאמר לו: "לעולם הספורט בכלל, ולתחום הכדורגל בפרט, יש יכולת חזקה לאחד אנשים, לקרב בין קבוצות שונות, להביא אנשים להיות יחד"

מחוץ לקווים, 18.12/ספורט1

הרנן פלר, שדר הכדורגל הארגנטיני שכל שידור שלו נפתח בקריאה נרגשת להחזרת כל החטופים מהשבי, כולל דודתו אופליה שכבר שוחררה מעזה ושבה לישראל, נפגש היום (שני) עם נשיא המדינה יצחק הרצוג.

כידוע, בזמן בו הייתה בשבי, אחיינה של אופליה רוטמן, הרנן פלר, רתם את עולם הספורט למאמץ המלחמתי ופעל ללא לאות למען העלאת המודעות ולהשבת החטופים הישראלים. פלר גינה את ארגון הטרור חמאס בכל הזדמנות שניתנה לו על מגרש הכדורגל, בכל משחק וכן במשחק היסטורי של ברזיל נגד ארגנטינה קרא להשבת החטופים.

נשיא המדינה יצחק הרצוג עם שדר הכדורגל הארגנטיני הרנן פלר שדודתו אופליה רוטמן שוחררה משבי החמאס. פליפה וולוקיטה,
מפגש מרגש. הרנן פלר ונשיא המדינה יצחק הרצוג/פליפה וולוקיטה

הנשיא שיבח את הרנן על פועלו ואמר: "אתה מדהים, עקבנו אחרי הפעילות שלך, זה ראוי להערצה. זה הראה סולידריות האמיתית, משפחתית ויהודית בכל העולם. לעולם הספורט בכלל, ולתחום הכדורגל בפרט, יש יכולת חזקה לאחד אנשים, לקרב בין קבוצות שונות, להביא אנשים להיות יחד".

הרנן השיב: "אני שמח מאוד שדודה אופליה חזרה, יש תחושת הקלה שהיא פה. צריך להמשיך ולדרוש שכולם החטופים ישובו במהרה. המון אנשים בארגנטינה ובאמריקה הלטינית מצטרפים לקריאה הזו, אתם לא לבד. אנחנו לא נעצור, נמשיך עד שכולם יחזרו".

מנכ"ל בית הנשיא, אייל שויקי הוסיף: "מה שעשית מאוד אמיץ, במיוחד במשחק של ברזיל וארגנטינה, שזה קודש הקודשים בכדורגל העולמי להגיד את מה שאמרת. זה מסר חשוב מאוד".

לאחר מכן, שיתפה בתחושות הקשות אופליה בת ה-77, שנחטפה באכזריות בשבעה באוקטובר מביתה שבקיבוץ ניר עוז: "לבד בשבי. חשבתי שאני משתגעת. כמעט ולא אכלתי, לא ראיתי אור יום. כתבתי יומן מהשבי ושרפו לי אותו. הימים מאוד קשים, יום אחד זה כמו שבוע. צריך לעשות הכל כדי להחזיר את כולם, עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully