וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 נקודות ו-5 ריבאונדים לאבדיה, וושינגטון הפסידה בסקרמנטו

הוויזארדס ספגו הפסד 17 ב-19 המשחקים האחרונים, 143:131, אחרי עוד תצוגה הגנתית חלשה. משחק שלישי רצוף בחד ספרתי לישראלי

מחוץ לקווים, 18.12/ספורט1

אין חדש תחת השמש. וושינגטון ספגה הבוקר (שלישי) הפסד 8 ב-9 משחקים ו-17 ב-19 משחקים, אחרי שנכנעה 143:131 על ידי סקרמנטו. במשחק השני במסע משחקי החוץ של הקבוצה, הוויזארדס שוב נתנו פייט רק ברבע הראשון, נקלעו לפיגור דו ספרתי ברבע השני ושוב הציגו סף שבירה נמוך והגנה חלשה ביותר, בדרך למאזן 21:4 בלבד מתחילת העונה.

סקרמנטו שרשמה ניצחון חמישי בשישה משחקים, עשתה ככל העולה על רוחה מול האין-הגנה של היריבה ועלתה למאזן 9:15, שמעמיד אותה במקום הרביעי במערב, מרחק משחק וחצי בלבד מהמקום השני.

דני אבדיה רשם משחק סביר עם 9 נקודות (3 מ-8 מהשדה, 1 מ-3 מהשלוש, 2 מ-4 מהעונשין), 5 ריבאונדים, 3 אסיסטים וגם שני איבודים ו-5 עבירות. אבדיה שנמצא בתקופה אישית קצת פחות טובה, סוגר משחק שלישי ברציפות עם מספר נקודות חד ספרתי.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
לא מוצא את היד בתקופה האחרונה. אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

כמו במשחק הקודם מול פיניקס, הוויזארדס פתחו לא רע בכלל כשקייל קוזמה מגיע למספר נקודות דו ספרתי באמצע הרבע הראשון. וושינגטון עוד הובילה בסיומו של הרבע, אבל הקינגס השתלטו על העניינים עם 25:39 ברבע השני, ובתחילת המחצית השנייה רק הגדילו את הפער בדרך לניצחון קליל ונינוח.

דיארון פוקס שחזר אחרי היעדרות כיכב עם 30 נקודות ו-6 אסיסטים, דומנטאס סאבוניס להט עם טריפל דאבל של 28 נקודות, 13 ריבאונדים ו-12 אסיסטים וקיגן מארי שהגיע אחרי 12 השלשות ושיא הקריירה במשחק הקודם, הגיע ל-25 נקודות.

ג'ורדן פול הוליך את רשימת הקלעים של וושינגטון עם 28 כולל 8 שלשות, קייל קוזמה סיים עם 27 ו-8 ריבאונדים וטיוס ג'ונס הוסיף 16 ו-9 אסיסטים. הוויזארדס יעלו לפרקט שוב בבוקר יום שישי, אז יתארחו אצל פורטלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully