וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן ה-5 מאז העונה שעברה: סביליה מינתה את קיקה סאנצ'ס פלורס

הספרדי בן ה-58 הוכרז בתור המאמן השלישי העונה של האנדלוסים, שנפרדו עד כה ממנדיליבאר ומאלונסו. משחקו הראשון יהיה נגד גרנאדה

מחוץ לקווים, 18.12/ספורט1

סביליה הודיעה היום (שני) על המאמן החמישי שהיא ממנה בתוך שנה וחודשיים. קיקה סאנצ'ס פלורס הוכרז היום כמאמן החדש של האנדלוסים בחוזה עד 2025, במקומו של דייגו אלונסו שהחזיק בתפקיד כחודשיים בלבד.

אלונסו החליף בתפקיד את חוסה לואיס מנדיליבאר שפוטר באוקטובר, אולם ב-14 משחקיו על הקווים ניצח שני משחקים בלבד והם היו מול קבוצות מליגות הנמוכות במסגרת הגביע בספרד. בשמונה מחזורים בליגה רשם חמש תוצאות תיקו ובליגת האלופות הפסיד בכל ארבעת המשחקים וכשל בניסיון לסיים במקום השלישי.

סאנצ'ס פלורס בן ה-58 יהיה כאמור המאמן החמישי שעומד על הקווים בסביליה מאז תחילת העונה שעברה שהחלה עם ז'ולן לופטגי שעזב באוקטובר 2022, אותו החליף חורחה סמפאולי שעזב במרץ 2023, מנדיליבאר עמד מאז ועד אוקטובר האחרון וכעת זהו תורו של סאנצ'ס פלורס שמחליף את אלונסו שתחתיו הקבוצה, שלא במפתיע, רשמה את אחוזי ההצלחה הנמוכים ביותר.

פלורס החל את קריירת האימון שלו במחלקה הצעירה של ריאל מדריד ובוגרים אימן לראשונה ב-2004 כאשר מונה למאמן חטאפה. ממנה התקדם לוולנסיה, המשיך לבנפיקה, שב לספרד כשקיבל את אתלטיקו מדריד ב-2009 ואז עזב לטובת הכסף הגדול של אל אהלי ואל עין מאיחוד האמירויות. הוא שב לחטאפה, המשיך לווטפורד האנגלית, הדריך את אספניול, אימן בסין את שנגחאי שנואה, חתם בווטפורד לקדנציה נוספת שנמשכה 12 משחקים בלבד וקבוצתו האחרונה הייתה חטאפה שאצלה סיים את הקדנציה השלישית באפריל האחרון. משחקו הראשון יהיה כבר מחר בחוץ נגד גרנאדה, אחרי שיעביר אימון בודד.

  • עוד באותו נושא:
  • סביליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully