וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מאמינים שווייד בולדווין ישוב לעצמו נגד האקסית

הצהובים יארחו את באסקוניה (ג', 21:05) בבלגרד כשלשתי הקבוצות מאזן זהה, דיברתולומאו בספק. הכוכב מגיע אחרי הופעה חלשה, אך במועדון מאמינים בו. וגם: האם ג'יימס ווב יצליח לשמור על יציבות ואיך מתכנן קטש לעצור את הווארד?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.12/ספורט1

מכבי תל אביב בילתה את הימים האחרונים בבלגרד לאחר הניצחון על אנאדולו אפס בניסיון להתאושש פיזית ולהתכונן ליריבה מסוכנת שמסתמנת כמתחרה על מקום בפלייאוף. הצהובים צפויים להמשיך ולשחק ללא הקפטן ג'ון דיברתולומאו, שמתקרב לחודש ללא פעילות, אך החזרה שלו קרובה ובמכבי ידעו בימים הקרובים האם יוכל לשחק בשני משחקי הליגה שמחכים להם בשבת ובשני. החיסרון של הקפטן הוא קריטי יותר בפתחו של שבוע כפול, שכן עומס הדקות על לורנזו בראון ו-ווייד בולדווין עולה, כשתמיר בלאט היחיד שנותן להם מנוחה באופן טבעי.

שחקן המפתח של מכבי הוא אקס באסקוניה, בולדווין. הגארד מגיע למשחק לאחר הערב החלש במיוחד שהיה לו נגד אנאדולו במחזור הקודם, כשב-14 הדקות האחרונות של המשחק מעדיף המאמן עודד קטש להשאיר אותו על הספסל. בקבוצה סיפרו כי לעיתים נדירות רושם בולדווין שני משחקים כל כך חלשים ומאמינים כי הוא ישוב לעצמו נגד קבוצה שהודה בעבר כי זכורה לו לטובה.

מי שרושם עליות ומורדות רבות לאחרונה הוא ג'יימס ווב. לאחר סדרה של משחקים טובים יותר, בהם קלע 9.3 נקודות בממוצע, רשם ערב חלש מאוד נגד ברצלונה, לאחר מכן בלט נגד אלבה ברלין רק כדי לא לקבל כמעט הזדמנות נגד וילרבאן ולהחמיץ את המשחק נגד ויטוריה. במשחק האחרון רשם את הופעות הטובה ביותר העונה, עם 14 נקודות ב-21 דקות, ובמכבי תוהים האם יצליח לשמור על יציבות או שהנדנדה תימשך.

ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
זוכר לטובה את תקופתו בבאסקוניה. בולדווין/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

לקראת המשחק אמר קטש: "היו לנו יומיים או שלושה כדי להתכונן לקראת המשחק ולהתאמן, שזה נדיר, אבל זה לא מבטיח לנו כלום - פשוט עדיף כך. אנחנו צריכים לשחק יותר טוב, במיוחד הגנתית ולהביא את האנרגיות מתוכנו כי הקהל חסר לנו במשחקי הבית. נפגוש קבוצה התקפית, מאוד מסוכנת שתיאלץ אותנו להיות מרוכזים במשך 40 דקות, בעיקר הגנתית".

על חזרת דושקו איבנוביץ' לבאסקוניה אמר: "גם בתחילת העונה זו הייתה קבוצה מסוכנת שנקלעה למומנטום לא טוב. חילופי המאמנים נתנו להם אפשרות לריסטארט והם ניצלו אותה. הם רצים כמו מטורפים, עם שחקנים טובים ובמיוחד והוארד שצריך חמישה שחקנים בשביל לשמור עליו. מה שניסינו לעשות עם לארקין, ננסה לעשות גם עם מרקוס הווארד".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עודד קטש מאמן מכבי תל אביב לצד הצוות המקצועי. Michele Nucci, אתר רשמי
"היו לנו יומיים או שלושה להתכונן, שזה נדיר". קטש/אתר רשמי, Michele Nucci

מנגד, באסקוניה פתחה את העונה בצורה גרועה, עם ניצחון אחד מחמישה משחקים ולאחר שגם בליגה הייתה בחלק התחתון, נשלח המאמן ז'ואן פנארויה הביתה ואל המועדון חזר המאמן שמזוהה איתה הכי הרבה - דושקו איבנוביץ'. תחת איבנוביץ', עם שינויים קלים בסגל, הצליחה באסקוניה להתאושש, ניצחה בשבעה מתוך תשעת משחקי היורוליג האחרונים שלה, אך דווקא בשבוע האחרון הפסידה פעמיים, לוירטוס בולוניה ביורוליג ולברצלונה בליגה הספרדית.

באסקוניה היא קבוצה עם שני כוכבים, אבל לא מעט שחקנים שעושים עבודה מצוינת. מעל כולם נמצא הקלע מרקוס האוורה עם 17.9 נקודות למשחק, כשמעט אחריו ברשימה שחקן הפנים צ'ימה מונקה, שהוזכר בעונה שעברה בהקשר של מכבי תל אביב עם 15.5 נקודות ו-6.5 ריבאונדים.

אחד המפתיעים בסגל של אינוביץ' הוא טדס שדרשסקיס הליטאי עם 9.8 נקודות ו-8.2 ריבאונדים למשחק כשאת השחקנים המובילים משלימים וניה מרינקוביץ' (10.1 נקודות), קודי מילר מקנטייר (7.9 נקודות, 5.6 אסיסטים ו-4.1 ריבאונדים) ושחקני הפנים הנוספים מייק-קאלב קוסטר (6.9 נקודות) ומאט קוסטלו (7.9 נקודות ו-4.1 ריבאונדים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully