וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "נצטרך לעשות משהו מיוחד באליפות העולם למועדונים"

מאמן מנצ'סטר סיטי לא הקל ראש לקראת המפגש עם אוראווה רד דיימונדס בחצי הגמר (ג', 20:00, ספורט1): "יודעים כמה הכדורגל היפני חזק, זאת תחרות מסובכת". הולאנד ודוקו לא כשירים, פלומיננזה ממתינה למנצחת בגמר

תקציר: מנצ'סטר סיטי - קריסטל פאלאס 2:2/ספורט1

עם ניצחון בודד ב-6 המחזורים האחרונים בפרמיירליג, איבוד נקודות מאכזב מול קריסטל פאלאס ויכולת רעה מאוד של הטרבליסטית שירדה כבר למקום הרביעי בטבלה האנגלית, מנצ'סטר סיטי תשחק מחר (שלישי, 20:00, ספורט1) נגד אוראווה רד דיימונדס בחצי גמר גביע העולם למועדונים. עוד לפני ההכנות למשחק, האלופה האנגלית הוגרלה בשלב שמינית גמר ליגת האלופות נגד פ.צ. קופנהאגן בהגרלה נוחה למדי. הקבוצה של פפ גווארדיולה עורכת את הופעת הבכורה שלה במפעל, זאת אחרי שזכתה בליגת האלופות בעונה שעברה, וכעת תוכל להשלים זכייה בתואר נוסף שחסר לה בארון הגביעים המפואר מהשנים האחרונות, אך בדרך לשם היא תצטרך לגבור על אלופת אסיה שרשמה את הישג השיא שלה במפעל עם הפסד בחצי הגמר למילאן שהמשיכה כל הדרך לזכייה ב-2007. בגמר, מחכה פלומיננזה למנצחת בין השתיים, אחרי שאלופת דרום אמריקה ניצחה 0:2 את אל אהלי.

כאמור, התכולים יגיעו בהופעת הבכורה שלהם כפייבוריטים הברורים לזכייה בתואר במתכונתו הנוכחית שתשתנה כבר בעוד שנה עם כניסה של מועדונים נוספים בטורניר קיצי מפואר יותר ורחב יותר. מבחינת כשירות השחקנים אצל גווארדיולה, קווין דה בראונה וארלינג הולאנד הפצועים אמנם הצטרפו לאלופת אירופה במטוס לערב הסעודית, אך לא צפויים לקחת חלק בטורניר. המאמן הספרדי גם לא יסכן את ז'רמי דוקו שנפצע בשריר הירך האחורי, כשמי שאמור לפתוח ונמצא בכושר כיבוש נהדר הוא ג'ק גריליש, בעוד חוליאן אלברס יעלה בחוד יחד עם פיל פודן.

אילקאי גונדואן מניף, שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים זכייה, גמר ליגת האלופות 2023. רויטרס
בדרך להשלים זכייה בתואר שחסר להם? סיטי בהנפת גביע ליגת האלופות/רויטרס

מאמן הטרבליסטית לא הקל ראש לקראת המפגש עם אלופת אסיה ואמר: "זה כבוד להיות כאן, זאת פעם ראשונה של מנצ'סטר סיטי. אנחנו יודעים כמה מסובכת התחרות הזאת. להגיע לגמר אליפות העולם למועדונים זה לא פשוט. אנחנו לא יודעים על אוראווה יותר מדי, אבל יודעים כמה הכדורגל היפני חזק. זאת נבחרת שניצחה את גרמניה והציגה כדורגל נהדר נגד הנבחרות הטובות ביותר בעולם. צריך לעשות משהו מיוחד כדי לזכות ונצטרך להתחיל את זה כבר מחר בחצי הגמר".

ב-10 הטורנירים האחרונים, בכל פעם זכתה אלופת אירופה במפעל, כשהאחרונה להפסיד היא צ'לסי שנכנעה 1:0 לקורינתיאנס, זוכת גביע הליברטדורס ב-2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully