וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גנט הצליחה להתחמק מהגרלה קשה", בבלגיה נערכים לחזרת רפאלוב

יריבת מכבי חיפה שלחה מסר לאקס רמי גרשון, בתקשורת ציינו שהיא נמנעה מאייאקס ובטיס ויש גם מי שטוען: "הישראלים יכולים להקשות"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:3 על הפועל חיפה בדרבי/ספורט1

הגרלת שלב הפלייאוף בקונפרנס ליג זימנה לגנט מפגש עם קבוצה ישראלית בפעם השנייה בעונה הנוכחית. הבלגים הפסידו רק ביום חמישי האחרון למכבי תל אביב וסיימו את שלב הבתים באותו מפעל במקום השני, אבל לפי התקשורת המקומית, הקבוצה של היין ואנהאזברוק יכולה להתנחם בהגרלה נוחה.

"גנט הצליחה להתחמק מהגרלה קשה. היא הייתה יכולה לקבל את אייאקס או ריאל בטיס, בין השאר, אבל זו תהיה מכבי חיפה, מה שאומר שהיא תפגוש את זוכה נעל הזהב ליאור רפאלוב שחזר לשם בקיץ אחרי שעזב את אנדרלכט", נכתב ב"פוטבול ניוז". הקשר, שכבש אמש צמד בדרבי החיפאי, נבחר כזכור לשחקן העונה בבלגיה ב-2021 וכיכב במדי קלאב ברוז', אנטוורפן ואנדרלכט, כך שבאופן טבעי הוא הפרצוף המוכר ביותר מבחינת היריבה הבאה שלו באירופה.

בחשבון הטוויטר הרשמי של גנט צייצו "נתראה בקרוב, רמי", זכר לכך שרמי גרשון שיחק בשורותיהם עד שהצטרף למכבי חיפה ב-2017. כמובן במדי הבלגים משחק היום עומרי גנדלמן, שמכיר מצוין את הירוקים.

ברשת ניתחו: "גנט שוב קיבלה יריבה ישראלית, עוד אחת כזו שיכולה להקשות עליה. עם זאת, החזרה של הוגו קאופרס וגיפט אורבן תעניק להם סיכוי יותר גבוהים. ליאור רפאלוב וצ'ארון שרי יהפכו את המאצ'-אפ הזה למעניין מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully