וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחטאר דונייצק ולמקין נגד מארסיי בליגה האירופית, מילאן מול ראן

הגרלה לא פשוטה לישראלי ולקבוצתו שנשרו מליגת האלופות, הרוסונרי יפגשו את הצרפתים שלא התקשו במפגשים עם מכבי חיפה. עוד בהגרלה: פיינורד - רומא

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.12/ספורט1

שעה קלה לאחר הגרלת ליגת האלופות, נערכה היום (שני) בשוויץ גם הגרלת שלב פלייאוף הליגה האירופית בהשתתפות שמונה הקבוצות שנשרו מליגת האלופות ושמונה הקבוצות שסיימו כל אחת במקום השני בשלב הבתים בליגה האירופית.

הגרלת שלב הפלייאוף:

לאנס - פרייבורג
שחטאר דונייצק - מארסיי
גלאטסראיי - ספרטה פראג
יאנג בויז - ספורטינג ליסבון
בנפיקה - טולוז
מילאן - ראן
פיינורד - רומא
בראגה - קרבאח

שמונה הקבוצות שהבטיחו את מקומן בשמינית הגמר: ווסטהאם, ריינג'רס, ליברפול, סלביה פראג, ברייטון, אטאלנטה, ויאריאל, לברקוזן

שחקני שחטאר דונייצק חוגגים, סתיו למקין במרכז. שחטאר דונייצק, אתר רשמי
מארסיי בפלייאוף הליגה האירופית. למקין/אתר רשמי, שחטאר דונייצק
הגרלת שלב פלייאוף הליגה האירופית 2023/24. רויטרס
הגרלת הפלייאוף המלאה/רויטרס

עבור סתיו למקין ושחטאר דונייצק שסיימו במקום השלישי בליגת האלופות, מדובר בהגרלה לא פשוטה מול מארסיי, שבשלב הבתים בליגה האירופית נכנעה רק באנגליה למוליכת הבית ברייטון. מילאן, שכנראה נחשבת לקבוצה החזקה ביותר בהגרלה זו אחרי שלא הצליחה להעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות מהבית הקשה מכל עם פריז סן ז'רמן, בורוסיה דורטמונד וניוקאסל, היא תתמודד עם ראן שכידוע לא התקשתה מול מכבי חיפה וסיימה שנייה בבית בעקבות הפסד לוויאריאל במחזור הסיום.

קבוצה נוספת שפגשה העונה מכבי חיפה, יאנג בויז שנשרה מליגת האלופות, תתארח בגומלין בפורטוגל אצל ספורטינג ליסבון. רומא וז'וזה מוריניו יצטרכו להתמודד עם פיינורד, סגנית המוליכה בהולנד שאותה הקדימו בבית בליגת האלופות אתלטיקו מדריד ולאציו. כזכור, זהו שחזור גמר הקונפרנס ממאי 2022, אז ניצחה רומא 0:1, והשתיים נפגשו גם בעונה החולפת בליגה האירופית ורומא עברה שלב בתום הארכה.

הקבוצות שהעפילו דרך המקום השני בבית שלהן בליגה האירופית, היו מדורגות בהגרלה והמשמעות היא שהן יזכו לארח את משחק הגומלין. המשחקים ייערכו ב-15 בפברואר והגומלין ב-22 בפברואר, למחרת תיערך הגרלת שמינית הגמר שיתקיימו במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully