וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי סיים בלי שלשה לראשונה זה 5 שנים: "לילה קשה, צריך לעזור לו"

עודכן לאחרונה: 18.12.2023 / 11:11

כוכב הווריירס סיים עם 7 נקודות ו-0 מ-8 מעבר לקשת, כולל כמה החטאות לא שגרתיות, סטיב קר יודע: "אנחנו לא יכולים להסתמך עליו בכל ערב שיביא ניצחון". הפעם זה הספיק

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. Thearon W. Henderson, GettyImages
לא הערב שלו. סטף/GettyImages, Thearon W. Henderson

ערב כזה קורה אחת לחמש שנים: סטפן קרי סיים משחק שלם בלי לקלוע שלשה! 5 דקות לסיום של המשחק של גולדן סטייט מול פורטלנד הלילה (בין ראשון לשני) הוא החטיא שתי שלשות פתוחות בהתקפה אחת, כשבשנייה הוא היה חופשי לחלוטין. אבל גם הכדור הזה הלך החוצה, במה שהבהיר שזה ממש לא הערב שלו. הוא אומנם סיפק אסיסט אחד מרהיב, שאולי ינחם אותו, יחד עם הניצחון 114:118.

בכך רצף השיא של קרי ב-NBA הסתיים אחרי 268 משחקים רצופים שבהם קלע לפחות שלשה אחת, כשהוא מסיים ערב נדיר עם 0 מ-8 מהשלוש ו-2 מ-12 בסך הכל מהשדה, כשהוא קולע שבע נקודות לאורחים לאורך כל המשחק. הוא החל את הרצף ב-1 בדצמבר 2018 מול דטרויט פיסטונס, לפני יותר מחמש שנים.

הפעם האחרונה שבה קרי, שרשם לאחרונה את השלשה ה-3,500 שלו בקריירה, סיים ללא שלשה משחק בעונה הסדירה הייתה ב-8 בנובמבר 2018, כשהיה עם 0 מ-4 מול מילווקי. הוא גם רשום של הרצף השני בטיבו בתולדות ה-NBA שהוא 157 משחקים.

"אנחנו לא יכולים לסמוך על סטף שיחלץ אותנו בכל ערב", אמר מאמן הווריירס, סטיב קר. "זה היה לילה קשה עבורו. אבל בשביל זה אמורה להיות קבוצה - כולם משחקים עבור את השני, שחקנים שונים מתעלים בכל ערב. זה סימן מצוין, כי סטף סחב אותנו מספיק זמן השנה. אנחנו צריכים לתת לו יותר עזרה".

קליי תומפסון קלע 28 נקודות בניצחון השני ברציפות של הווריורס. אנדרו וויגינס, שלאחרונה הודח מהחמישייה של גולדן סטייט, סיים עם 25 נקודות ושבעה ריבאונדים. הרוקי טרייס ג'קסון-דייוויס תרם 14 נקודות ושמונה ריבאונדים כדי לעזור לווריורס לנצח שניים רצופים בפעם הראשונה מאז סיום רצף של חמישה ניצחונות בתחילת נובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully