וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן דייק: "יונייטד חגגה את התיקו". רוי קין עקץ בחזרה

בלם ליברפול ביקר את היריבה אחרי ה-0:0, שחקן העבר השיב: "זו שחצנות, שיזכור שהם עם אליפות אחת ב-30 שנה". גם אונאנה לעג: "האווירה באנפילד? לא הרגשתי כלום"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 0:0/ספורט1

ליברפול ומנצ'סטר יונייטד נפרדו הערב (ראשון) ב-0:0 באנפילד, אך אחת הקבוצות לבטח הרבה יותר מרוצה מהשנייה. בעוד ליברפול איבדה את המאזן המושלם בבית העונה וגם את פסגת הפרמיירליג, מנצ'סטר יונייטד בלמה כדור שלג אחרי שבשתי העונות האחרונות הפסידה באותו המגרש 4:0 ו-7:0.

הקבוצה של יורגן קלופ בעטה 34 פעמים לעבר השער, וזו הכמות הגדולה ביותר שלה מבלי לכבוש בפרמיירליג ב-20 שנה האחרונות. זה גם מספר המצבים הגדול ביותר ללא כיבוש במשחק פרמיירליג עבור קבוצה אחת מאז אוקטובר 2016, אז הייתה זו מנצ'סטר יונייטד שלא מצאה את הרשת מול ברנלי.

טרנט אלכסנדר ארנולד, שחקן ליברפול. Clive Brunskill, GettyImages
ליברפול מתוסכל. אלכסנדר ארנולד/GettyImages, Clive Brunskill

בעקבות הנתון הזה, התחושות בליברפול באופן טבעי קשות. ארסנל עקפה אותה שישה ימים לפני משחק העונה ביניהן באנפילד, כאשר אסטון וילה נצמדה אליה והיא גם לא השכילה לנצל את המעידה של מנצ'סטר סיטי בשבת. הקפטן וירג'יל ואן דייק תקף את היריבה המושבעת ועורר סערה באנגליה כשאמר: "רק קבוצה ניסתה לנצח, אבל לצערנו זה לא קרה. היינו עדיפים בכל מובן, יונייטד קיוותה לפגוע בנו במתפרצות והיא חוגגת את הנקודה הזאת".

הפרשן רוי קין, אגדת מנצ'סטר יונייטד, לא נותר חייב: "אני הגעתי לאנפילד הרבה פעמים כשליברפול הייתה במצב קשה והייתה מרוצה מנקודה נגדנו. מה שחשוב זה התוצאה, היו להם הזדמנויות והם לא ניצלו אותן, זו בעיה שלהם. הרבה שחצנות יוצאת ממנו. הוא צריך תזכורת לכך שהוא משחק במועדון שזכה באליפות אחת ביותר מ-30 שנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

העקיצה לליברפול

בעמודים המסקרים את מנצ'סטר יונייטד ברשתות החברתיות לעגו לאווירה באנפילד שהייתה רגועה מדי לטעמם, וכאשר השוער אנדרה אונאנה נשאל על האווירה באצטדיון הוא השיב: "לא הרגשתי כלום". במנהרה לאחר המשחק קרא ואן דייק לעבר אונאנה כי "בגללו הקבוצות שיחקו בנטו רק חצי שעה", השוער הגיב בחיוך.

מי שיכול קצת להירגע אחרי התיקו הזה הוא אריק טן האח, למרות שהוא סופר משחק שלישי ברציפות בלי שער זכות. השדים האדומים הובסו בשבוע שעבר 3:0 בידי בורנמות' והודחו מאירופה אחרי 1:0 לבאיירן מינכן, כך שהלחץ עליו היה בשיאו. נקודה במגרש קשה כמו אנפילד יכולה להעניק לו עוד קצת סבלנות וגיבוי. "טן האח יכול לחוש הקלה אחרי שבוע נורא, כי היו רחשים", אמר הפרשן ואקס יונייטד גארי נוויל, "כל הכבוד להם על הלחימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully