וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: הפועל חיפה ובני הרצליה רוצות לברוח מהתחתית

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 17:44

אחרי פתיחת עונה חלשה, הקבוצה של גיא גודס רוצה להימנע מלרדת למקום האחרון כשתארח את זו של דן שמיר (21:05), שצירפה השבוע שני זרים חדשים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.12/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שני, 21:05) ברוממה כשהפועל חיפה תארח את בני הרצליה. האדומים מגיעים למשחק עם ניצחון אחד מארבעה משחקים, כשהרצליה ניצחה פעם אחת מתוך שלושה משחקים. זה משחק הבית התשיעי של חיפה נגד הרצליה בכל הזמנים בליגת העל, כשכל קבוצה ניצחה ארבעה משחקים.

גיא גודס רשם את הבכורה שלו בחיפה בשבוע שעבר במשחק חשוב נגד הפועל גליל עליון, אבל הקבוצה לא הצליחה לתפקד, הפסידה לחבורה עם זר אחד בלבד, ונצמדה אל המקום האחרון בטבלה. בחיפה צפויים לערוך בקרוב שינויים בסגל, כשגודס מעוניין להחליף חלק מהזרים, ובינתיים הוחתם המתאזרח ג'קס לוויץ' שיערוך את הבכורה שלו במשחק הבא. בכל מקרה חיפה לא תוכל לרשום גם את לוויץ' וגם את ג'ורדן קובלין. איתי מושקוביץ' ועמית שמחון ימשיכו להיעדר.

מרכוס קאר, בני הרצליה. בני הרצליה, אתר רשמי
ירשום בכורה. קאר/אתר רשמי, בני הרצליה

גם בני הרצליה ערכה שינויים בסגל שלה בימים האחרונים. הקבוצה של דן שמיר שרחוקה מלהרשים צירפה שני שחקנים חדשים - הגארד מרכוס קאר והפורוורד/סנטר טיילר סטון, כשרוברט קרטר צפוי לעשות את הדרך ההפוכה ולעזוב את הקבוצה. בהרצליה מקווים שבאמצעות השינויים, וכניסה לכושר של כמה שחקנים הם יוכלו להתחיל להיראות טוב יותר ולהתקדם במעלה הטבלה, כשהמשחק הקרוב נגד חיפה משמעותי להמשך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully