וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תאכל לי את הביצים": סערה אצל יריבת ריאל מדריד בגביע המלך

אראנדינה מהליגה הרביעית הצהירה שהיחסים עם העירייה המקומית "נקרעו לחלוטין", אחרי שהמזכיר תקף את "המועצה המז***נת"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.12/ספורט1

ההגרלה שזימנה לאראנדינה האלמונית מפגש עם ריאל מדריד בסיבוב השלישי של גביע המלך עוררה פרץ שמחה, אלא שאחרי החגיגה הרגעית, הסינדרלה התורנית של הכדורגל הספרדי חווה טלטלה לקראת המשחק ההיסטורי מבחינתה, שאמור להתקיים אצלה ב-6 בינואר.

בקאדיס, קבוצת הליגה הראשונה שהודחה על ידי אראנדינה בסיבוב הקודם, התרעמו אחרי אותו משחק על תנאי כר הדשא באצטדיון חואן קרלוס היגרו - מגרשה הביתי של אראנדינה שבו 6,000 מקומות ישיבה. לכן, שעות ספורות אחרי ההגרלה, עיריית בורגוס השכנה הציעה לקיים את המשחק באצטדיונה של הקבוצה הגדולה יותר במחוז, שמשחקת בליגה השנייה ולפיכך מחזיקה במגרש ראוי יותר. ראש עיריית אראנדה דה דוארו, אנטוניו לינאחה, סרב בנימוס והבהיר כי יריבתה של ריאל תארח בביתה הקבוע.

נשיאת המועדון וירחיניה מרטינס הודתה לראש העירייה, אלא שאז פרצה הסערה. בתקשורת בבורגוס טוענים כי על רקע מחלוקות בין הקבוצה לעירייה בנושאים כספיים, ביניהם שיטת החלוקה של ההכנסות מכרטיסים למשחק, המזכיר של נשיאת אראנדינה חטף לה את הטלפון במהלך שיחה עם לינאחה - ואמר לו: "תאכל לי את הביצים, אתה והמועצה המז***נת שלך", לפני שניתק.

כך חגגו שחקני אראנדינה את ההגרלה מול ריאל מדריד

בהמשך לכך, אראנדינה פרסמה שלשום הצהרה לפיה היחסים בין המועדון לראש העירייה ולאחראית תיק הספורט באראנדה דה דוארו "נקרעו לחלוטין", ודרשו את מינויו של מגשר חדש על מנת להמשיך בהכנות לאירוח ריאל מדריד באירוע "הכי משמעותי בתולדות המועדון שלנו, חברתית וספורטיבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully