וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות לטרייד משולש ביורוליג: אוואנס לפנר, קלאתיס למילאנו?

ביוון טוענים: ז'לגיריס שוקלת להיפרד מהרכז כדי לקבל עליו תמורה לפני שחוזהו יסתיים. קווין פאנגוס יחזור לליטא במסגרת העסקה?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 15.12/ספורט1

קינן אוואנס עשוי לעזוב את ז'לגיריס קובנה בעיצומה של העונה, למרות שהוא רושם קאמבק מרשים בתקופה האחרונה וחוזר לעצמו אחרי שעבר פציעה קשה.

לפי דיווח ב"יורוהופס", ז'לגיריס שוקלת להיפרד מהרכז על אף היכולת הטובה שהוא מציג, מאחר שהוא מסיים חוזה בתום העונה וצפוי להתקדם לקבוצה עשירה ובכירה יותר. ז'לגיריס רוצה לנצל את העובדה שהוא עדיין תחת חוזה כדי לקבל עליו תמורה מסוימת, ולכן עשויה לקבל הצעות שיגיעו עליו.

הדדליין למעבר בין שתי קבוצות בתוך היורוליג יגיע בסוף דצמבר, ועד אז תנסה ז'לגיריס למצוא קבוצה שתקפוץ על המציאה.

קינן אוואנס, שחקן ז'לגיריס קובנה. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
בדרך ללבוש שוב צהוב? קינן אוואנס/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אחת האפשרויות שעלו לפי דיווח נוסף באתר "סופרבאסקט" היווני, הוא טרייד משולש ונדיר למדי ביורוליג, שיערב את ז'לגיריס, פנרבחצ'ה ומילאנו.

במסגרת הטרייד האפשרי שלושה רכזים בכירים יחליפו קבוצות: אוואנס ינחת באיסטנבול, יצטרף לפנרבחצ'ה, ישלב כוחות עם שאראס שמונה למאמן הקבוצה לאחרונה וכנראה גם ינגוס בדקות של ים מדר; ניק קלאתיס שיחסיו עם יאסיקביצ'יס נפיצים מימיהם המשותפים בברצלונה יעבור למילאנו; וקווין פאנגוס שמציג יכולת פושרת העונה במדי מילאנו, יעשה את דרכו חזרה לז'לגיריס, במדיה עבר רשם ניסיון מוצלח בעונתו הראשונה ביורוליג.

עדיין לא ברור אם טרייד כזה ייצא לפועל, אבל על פי הדיווחים ביוון "כל הצדדים מעוניינים בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully