וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר ספורט בסימן החזרת החטופים: בהשתתפות נוער מיישובים שפונו וכאלה שלא

תנועת הנוער העובד והלומד, יחד עם ארגון "החלוץ - חינוך דרך ספורט" מבית תנועת דרור ישראל, ערכו את הטורניר בסיוע מועצת עמק הירדן והחברה למתנ"סים

טורניר ספורט למען החטופים. ארגון "החלוץ",
טורניר ספורט למען החטופים/ארגון "החלוץ"

תנועת הנוער העובד והלומד, יחד עם ארגון "החלוץ - חינוך דרך ספורט" מבית תנועת דרור ישראל, טורניר ספורט בסיוע מועצת עמק הירדן והחברה למתנ"סים. מדובר בתחרויות ספורט וodt, טורניר כדורגל ודוכני יצירה שונים. הילדים סיימו בברכה להחזרת החטופים ולשלום החיילים.

הדס בן צבי מהנוער העובד והלומד, רכזת פעילות הנוער מהיישובים המפונים השוהים בעמק הירדן:
"חניכי הנוער העובד והלומד מהגליל ומהעמק, נוער מישובים מפונים ומישובים שאינם מפונים, קיימו יחד טורניר בסימן החזרת החטופים.

מאז פרוץ המלחמה מלווה התנועה את חניכיה המפונים בדרום ובצפון, מובילה פעילות חינוכית וחברתית במלונות כדי לשמור על תחושה של בית, שייכות ועשייה גם בתקופה זו. החניכים מהיישובים ומהמלונות השונים שמחו להיפגש אחרי זמן רב אחד עם השנייה. מה שבלט לעין במיוחד הוא הגיבוש של הקבוצות.

טורניר ספורט למען החטופים. ארגון "החלוץ",
טורניר ספורט למען החטופים/ארגון "החלוץ"

קיבוץ כפר גלעדי ניצחו בקטגוריית הגיבוש וקיבוץ חולתה זכו במקום הראשון בטורניר. אין ספק שהאופי הספורטיבי של האירוע עזר לכולנו גם לשחרר את המתח המלווה אותנו בימים אלה".

עומר ליבנת, מוביל ומייסד "החלוץ": "כחלק מכל הפעילות של החלוץ בחודשים האחרונים, קיימנו היום טורניר כדורגל עם כותרת גדולה ומשמעותית, החזרתם של החטופים והחטופות חזרה לישראל. אנו מוסרים חיבוק גדול ללוחמים בשטח ונמשיך לפעול בכל הכוח עם כל השותפים שלנו על מנת לחזק את העורף, לקדם חברה בריאה ומאוחדת, במוקדי הפעילות שבשגרה ובמוקדי המפונים."

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully