וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלונטרים של דגו: הסגל של מכבי חיפה מידלדל, והדילמות מתחדדות

17.12.2023 / 13:12

הפציעות של סונדגרן ומוחמד ששיבשו את התכניות, השחרור (המכוון) של גרשון מהאימון, הזר שיצטרך לחכות על הספסל והמערך המועדף על החלוצים. מכבי חיפה תעלה לדרבי עם לא מעט שאלות ודילמות, המאמן יהיה חייב למצוא את הפתרונות: "משחק קריטי להמשך"

תקציר: פנאתינייקוס - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

מכבי חיפה תעלה הערב (ראשון, 20:30) לדרבי אופטימית ומלאת ביטחון אחרי הניצחון החשוב על פנאתינייקוס שהבטיח את המשך העונה האירופית. ובכל זאת, למרות התחושות החיוביות, מסאי דגו יצטרך להתיר לא מעט פלונטרים הערב בכל הנוגע להרכב.

הבעיה העיקרית של המאמן היא הפציעות של עלי מוחמד ודניאל סונדגרן, ששיבשו לחלוטין את התוכניות שלו. כידוע, רק חמישה זרים יכולים לשחק בו זמנית על כר הדשא ודגו ידע בדיוק כיצד הוא רוצה לחלק את הדקות בסדרת המשחקים שהחלה נגד בית"ר ירושלים, נמשכה בקרב באתונה ותסתיים הערב עם משוכה גבוהה נוספת מול היריבה העירונית שמבוססת בצמרת הטבלה. מול בית"ר שואו פתח בהרכב בעוד לורנצו שימיץ' ישב על הספסל. הערב זה היה אמור להיות הפוך, והבלם הקרואטי תוכנן לפתוח לעומת הקשר האנגולי שיועד לספסל.

לצערו של דגו, הפציעה של מוחמד הפכה את שואו לנחוץ ביותר בהרכב הערב, והחריפה את הדילמה. הפתרון הנוח עבור דגו היה להציב את דניאל סונדגרן בתור בלם, אלא שגם השבדי נותר מחוץ לסגל. דגו מעריך מאוד את רמי גרשון שזכה למחמאות על היכולת שלו בשני המשחקים האחרונים, אלא שגם הוא לא זוכר מתי שיחק שלושה משחקים מלאים בתוך שבוע. רק במהלך היום יוחלט האם גרשון יפתח ויתיר את הפלונטר, או שמא יוכרע שמדובר בסיכון גבוה מדי שיוכל להשבית את הבלם, תרחיש שישאיר את הירוקים בבעיה גדולה עבור הירוקים, בטח בימים בהם שון גולדברג פצוע.

שואו מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
התכניות ישתנו? שואו/לילך וייס רוזנברג

דגו החליט לתת לגרשון מנוחה ואתמול הוא החמיץ את האימון המסכם באופן מכוון, אולם בחיפה מקווים שיוכל לפתוח. מי שכן יכלל בסגל הוא מאור קנדיל שחוזר מפציעה ואף עשוי לפתוח.

דילמה נוספת נוגעת למערך. האם לאור המצב הנוכחי כדאי לפתוח עם שלושה בלמים (עם אחד המגנים בתור בלם) כדי לאפשר לדין דוד ופרנזי פיירו לפתוח כשני חלוצים? "ברור לכולם שכשדין ופיירו משחקים בשפיץ, יותר קל לשניהם", מסביר גורם במועדון, "אין ספק שזה משהו שצריך לקחת בחשבון". יחד עם זאת, יתכן שדווקא פיירו יהיה זה שימצא את עצמו מחוץ להרכב, מה שיאפשר לשימיץ' ושואו לפתוח יחד.

על רקע הסגל שהולך ומצטמצם לדגו, בחלון ההעברות הקרוב רוצים בחיפה להתחזק בשלושה שחקנים. קני סייף שצפוי להצטרף אמור להגיע בין היתר בתור אופציה חלופית בעמדת המגן השמאלי. הירוקים רוצים מאוד את גדי קינדה ומקווים להגיע איתו להסכמות. קינדה מרוויח סכומים גבוהים מאוד בארצות הברית ואם ירצה להגיע, יצטרך לוותר על חלק גדול מהשכר שאליו היה רגיל. בנוסף בחיפה רוצים לצרף שחקן כנף נוסף ואולי גם חלוץ. יותר מכל, מחכים בקבוצה שדולב חזיזה ושון גולדברג יחזרו מהפציעות שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
כולם נהנים במערך החדש, אבל האם יש מספיק כלים כדי לעלות איתו? פיירו/מאור אלקסלסי

על אף כל הבעיות והחיסורים, במועדון יודעים שאף תירוץ לא יתקבל הערב. "ברור לנו שהדרבי מעל הכל בשביל הקהל שלנו", מסביר שחקן בקבוצה, "שלוש הנקודות קריטיות, גם בגלל המצב בטבלה. יש לנו סגל מספיק טוב ועם מספיק פתרונות כדי לנצח".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully