וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סונדגרן ומוחמד ייעדרו. דגו: "חשוב לי לנצח בדרבי הראשון שלי"

16.12.2023 / 13:53

שחקני מכבי חיפה שנפצעו מול פנאתינייקוס מחוץ לסגל, המאמן: "משחק לא פחות חשוב מזה ביוון". מאות אוהדי הפועל חיפה באימון: "מאמינים שאפשר לנצח" (ראשון, 20:30)

אוהדי הפועל חיפה באימון לקראת הדרבי/תמונות גולשים

הפועל חיפה

כ-200 עד 300 אוהדי הפועל חיפה הגיעו לאימון הקבוצה היום על מנת לדרבן את השחקנים לקראת הדרבי מחר (ראשון, 20:30). האוהדים הגיעו למתחם האימונים ואף זרקו אבוקות ורימוני עשן לכר הדשא, כשהם מבקשים מהשחקנים לנצח בדרבי ולהמשיך בעונה הטובה שלהם.

בהפועל חיפה משוכנעים שניתן יהיה להתמודד עם האלופה ואף לנצח. "אף אחד לא מזלזל במכבי חיפה למרות שהם מתחתינו בטבלה", אמר שחקן בקבוצה", אבל אנחנו באמת נראים טוב ובאמת מאמינים בעצמנו שזה יהיה מאבק קשוח מאוד עבור שתי הקבוצות. אנחנו מאמינים שאפשר לנצח".

איתי בוגנים שממשיך להיות עם רגישות בשריר יהיה בסגל אך עדיין לא ברור אם יפתח. בשבועות האחרונים רוני לוי מנסה לנווט את הדקות של בוגנים על מנת שלא לגרום לו לפציעה ארוכה. יחד עם זאת, ייתכן והשחקן הצעיר אף יפתח מחר והחלטה תתקבל סופית היום לאחר האימון .

גולשים בחו"ל? לצפייה במשחק לחצו כאן.

איתי בוגנים שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
רוני לוי מנווט את הדקות שלו. בוגנים/ברני ארדוב

מכבי חיפה

מכבי חיפה חזרה לישראל אחרי ה-1:2 על פנאתינייקוס באתונה שסידר לה מקום בנוקאאוט של הקונפרנס ליג, והיא רוצה דרך הדרבי לייצר מומנטום חיובי ולצמצם פערים מהצמרת. עלי מוחמד ודניאל סונדגרן שנפצעו מול פאו לא יהיו בסגל ובכך יאריכו את רשימת הנעדרים שכוללת את שון גולדברג, דולב חזיזה ואריק שוראנוב.

המאמן מסאי דגו אמר לקראת המפגש: " הדרבי הוא משחק מאוד חשוב. אנחנו חוזרים אחרי ניצחון מדהים מבחינתנו ביוון ומגיעים מחר למשחק לא פחות חשוב. הדרבי הוא מעל הכל מבחינתנו, הפועל חיפה נמצאת בתקופה טובה והיא מעלינו בטבלה. אנחנו צריכים להגיע בגישה טובה ומוכנים ואני בטוח שנעשה משחק טוב. מאוד חשוב לי לנצח בדרבי הראשון שלי וזה חשוב מאוד לכולנו. אנחנו מבינים שהמשחק קריטי מבחינתנו כדי שניצמד לחלק העליון ואני בטוח שהשחקנים שלי שמאוד מנוסים יודעים את המשמעות של המשחק ".

עילאי חג'ג' הוסיף: "כמי שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, אנחנו יודעים שהדרבי זה לא עוד משחק. הדרבי הוא מעל הכל ואנחנו רוצים לבוא ולקחת שלוש נקודות. הפועל חיפה קבוצה מאוד טובה והיא כרגע מעלינו בטבלה. נבוא ונעשה הכל בשביל לנצח".

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
דרבי חיפאי ראשון. דגו/לילך וייס רוזנברג

טריוויה

* זה יהיה הדרבי ה-112 בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי חיפה מובילה 30:52 בניצחונות ועוד 29 משחקים הסתיימו בתיקו.

* הפועל חיפה ניצחה רק אחד מ-13 משחקי הדרבי האחרונים בכל המסגרות - 1:2 בליגה בנובמבר 2020, עם שער של לירן סרדל בתוספת הזמן. בשבעת המפגשים האחרונים (חמישה בליגה ושניים בגביע) הפסידה ליריבתה העירונית, כולל שתי חמישיות ורביעייה אחת שספגה. הפרש השערים המצטבר ברצף הזה: 20:3.

* המפגש האחרון בין השתיים במחזור התשיעי היה בנובמבר 2016, והוא הסתיים ב-0:0. היחידים שנותרו מסגלי שתי הקבוצות: לירן סרדל ודור מלול שפתחו אז בהרכב הפועל שאירחה את הדרבי.

* פרט להפועל ירושלים, שתי החיפאיות הן היחידות שלא כבשו העונה שער ברבע השעה הראשונה. אצל שתיהן השער הכי מוקדם היה מול הפועל פתח תקוה: עילאי חג'ג' אצל הירוקים (בדקה ה-18 בניצחון 1:2) ולירן סרדל אצל האדומים (בדקה ה-21 בדרך ל-1:1).

* הפועל חיפה מצאה את הרשת בכל משחק ליגה העונה: צמדים בארבעת המחזורים הראשונים ושערים בודדים בארבעת המחזורים הבאים.

* ענאן חלאילי הוא השחקן שאיים הכי הרבה על השער העונה מבין אלה שלא הצליחו לכבוש (18 ניסיונות). הוא הבקיע במוקדמות ליגת האלופות, במשחק אלוף האלופים ובחצי גמר גביע הטוטו, אבל בליגת העל עוד מחכה לשער בכורה והבצורת בכל המסגרות נמשכת כבר ארבעה חודשים.

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: חיפה

משחקי המחזור הבא:

שלישי, 19:00: הפועל פתח תקוה - מכבי בני ריינה
שלישי, 19:30: הפועל ירושלים - הפועל חדרה (ספורט3)
שלישי, 20:00: הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה (ספורט4)

רביעי, 19:00: בני סכנין - הפועל חיפה
רביעי, 19:45: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים (ספורט2)
רביעי, 20:00: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד (ספורט3)
רביעי, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully