וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת במכבי פתח תקוה על ההגנה: "סופגים שערים של קבוצת ילדים"

17.12.2023 / 8:28

אחרי תבוסה שלישית בארבעה משחקים, בקבוצה חוששים מכדור שלג: "כרגע זה נראה רע מאוד". מאור לוי ישוב לסגל נגד הפועל תל אביב

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 4:1/ספורט1

מכבי פתח תקוה ממשיכה להיות אחת הקבוצות שחזרו הכי רע מהפגרה הכפויה. ה-4:1 הביתי בידי הפועל באר שבע אתמול (שבת) הייתה התבוסה השלישית שספגו המלאבסים בארבעה משחקים מאז חידוש הליגה, בהם מאזן השערים הוא 10:2. במועדון מבינים את הצורך לחשב מסלול מחדש בהקדם.

המשחק התחיל טוב עבור מכבי פתח תקוה שעלתה ליתרון תוך פחות משתי דקות משער של סאליו גינדו, אולם ככל שחלפו הדקות, באר שבע השתלטה על המשחק ולבסוף הכריעה אותו בבליץ של שלושה שערים בין דקות 68 ו-75, שפירק את המארחת.

"אנחנו סופגים שערים של קבוצת ילדים", אמר גורם בקבוצה. "כרגע זה נראה רע מאוד, נצטרך להתעורר ומהר, כדי שלא יתחיל כאן כדור שלג שאף אחד לא יודע איך הוא ייעצר".

הבעיה העיקרית בקבוצה של בני לם היא משחק ההגנה, כאשר אחרי הרביעייה אמש, מאזן הספיגות של מכבי פתח תקוה הוא הגרוע ביותר בליגה והיא עומדת על 17 שערי חובה בתשעה משחקים. בעיה נוספת שהשפיעה במחזורים האחרונים היא היריבה בכושרם של שחקנים רבים, ביניהם הכישרונות הצעירים - המגן גיא דזנט והחלוץ עידן טוקלומטי, שחזרו רע מאוד מהפגרה. ירידה חלה גם ביכולת של הקשרים האחוריים הזרים, גדעון אקווה ואיברהים ג'באר, ובחלק הקדמי למעשה אין שחקן שיספק מספרים.

שחקן מכבי פתח תקוה מוטי ברשצקי. קובי אליהו
מכבי פתח תקוה חזרה רע מהפגרה. מוטי ברשצקי/קובי אליהו
מאמן מכבי פתח תקוה בני לם. קובי אליהו
ביום שלישי ינסו בני לם ושחקניו לעצור את כדור השלג/קובי אליהו

הקשר מאור לוי, שהיה בכושר פנטסטי ונפצע לפני הפגרה, צפוי לחזור לסגל במשחק החוץ נגד הפועל תל אביב ביום שלישי (20:00, שידור ישיר בספורט4). לוי מתאושש מקרע בשריר הירך האחורי ולאחרונה חזר לאימונים מלאים עם הקבוצה. הבלם מואיז אדילהו, שריצה אמש עונש הרחקה, ישוב בוודאות להרכב מול האדומים וקרוב לוודאי שיהיו שינויים נוספים ב-11.

"צריך לזכור שכדורגל משחקים 90 דקות, אני חושב שהרמנו ידיים בשלב מוקדם מדי של המשחק", אמר גינדו בסיום המשחק. "באר שבע שיחקו ממש טוב, עשינו טעויות וספגנו ארבעה שערים. אני לא חושב שהשתנה אצלנו משהו מתחילת העונה. זה הכדורגל, לפעמים אתה למעלה ולפעמים למטה. זה הזמן שלנו להרים ראש ולהתכונן למשחק הבא".

כובש השער של מכבי פתח תקוה התייחס לקושי של קבוצתו בהתקפה וליכולת הרעה בהגנה: "אנחנו צריכים להפנים את המצב ויש לנו רק כמה ימים לתקן את הדברים, עד המשחק הבא. למען האמת, אין לנו יותר מדי זמן. אנחנו סופגים יותר מדי שערים ונהיה חייבים לתקן את זה. כל משחק הוא מטרה חדשה עבורנו, כל משחק והסיפור שלו. נצטרך לשכוח את מה שקרה ולקחת משחק אחרי משחק ולהביא תוצאות טובות בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully